مبل بادی آبی رنگ با اسپیکر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 95 کیلو گرم
  • قطر: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 62 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی آبی رنگ با اسپیکر در سایت رسمی فروش محصولات بادی و فروشگاه اینتکس تهران مرکز فروش مبل بادی intex و بست وی با قیمت ارزان

مبل بادی یک نفره آبی رنگ با اسپیکر سرخود از سری مبل بادی بسیار زیبا از سری مبل های بادی راحتی است که دارای اسپیکر بوده و می توان در هنگام استراحت آهنگ های دوست داشتنی خود را پلی کنید و لحظات آرامش بخشی را سپری کنید . این محصول که توسط شرکت اینتکس تهران به فروش می رسد دارای کیفیت بالایی در ساخت می باشد و می تواند وزن های بالا را تا 95 کیلوگرم تحمل کند . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و به همین دلیل می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، این جنس به دلیل انعطاف پذیری بالای خود برای تولید مبل بادی بسیار مناسب شده است از این رو تولید کنندگان نیز از آن برای تولید محصولات خود استفاده کنید . رویه این مبل بادی بسیار آرگونومیک بوده و به دلیل خصوصیت مواجش می تواند بستری بسیار نرم و راحت را برای افراد به ارمغان بیاورند ، چرا که این رویه کمک می کند تا در هنگام قرار گیری گردش خون به خوبی در جریان باشد . همچنین این رویه باعث می شود تا جریان هوا نیز در بین بدن فرد و رویه مبل وجود داشته باشد تا بدین صورت از عرق کردن جلوگیری کند . بدنه این مبل بادی کاملا ضد آب بوده و در برخورد با رطوبت به هیچ وجه پوسیده و خراب نمی شود . ابعاد این مبل بادی یک نفره نیز برابر با ( قطر : 91 سانتی متر و ارتفاع : 62 سانتی متر ) بوده و می تواند افراد بزرگسال را به راحتی بر روی خود جای دهد .

مبل بادی آبی رنگ با اسپیکر

مبل بادی آبی رنگ با اسپیکر محصولی کاربردی و زیبا برای تفریح و استراحت می باشد و دارای قابلیت های مختلف بوده است. این مبل بادی به دلیل داشتن اسپیکر در ساختمان خود می تواند مرود علاقه و محبوبیت افراد واقع شود و دارای خلاقیت در ساخت باشد. این محصول خاص با توجه به قیمت مناسب می تواند برای تمامی افراد کاربرد داشته باشد و با آن نهایت لذت و تفریح را کسب کنند. از این رو پر فروش ترین محصول بادی در سال های اخیر محسوب شده است. مبل بادی ظاهری فانتزی و شیک دارد و تمامی افراد را به علاقه مند شدن به آن دعوت می کند. از سوی دیگر این محصول خاص دارای وزن کمی نیز می باشد که در زمان جا به جایی و حمل قابل اهمیت بوده است و دارای جلب رضایت افراد می شود. مبل بادی دارای طرح هایی نیز بر روی خود است و می تواند زیبایی خیره کننده ای داشته باشد. علاوه بر این موارد مبل بادی را می توان با داشتن بدنه ای خاص و ویژگی های منحصربه فرد به راحتی خریداری کرد اما ابتدا نیاز به راهنمایی در مورد خصوصیات آن هستید که در ادامه به آن اشاره کرده ایم.


بدنه ای طبی و راحتی

این مبل بادی به سبکی طراحی شده است که طبی و راحتی بوده و دارای امکانات مورد نظر می باشد. برای راحت تر بودن بدنه این محصول تکیه گاه را دارد که بتوان به راحتی به آن تکیه داد. ویژگی های تکیه گاه این است که منعطف می باشد و دارای نرمی و لطافت خاصی است. از سوی دیگر این مبل بادی با داشتن نرمی افراد را از بروز هر گونه آسیب به کمر و درد در ستون فقرات حفظ می کند و می تواند برای آن ها مفید باشد. مبل بادی رویه ای نرم دارد که استفاده کننده با نشستن بر روی آن می تواند تجربه ای منحصر به فرد داشته باشد و موقعیت خاصی را داشته باشد. به همین خاطر دارای شیار هایی است که محصول را به صورت طبی طراحی کرده  است. تکیه گاه و بدنه هر دو به روش طبی طراحی شده اند و ساختمانی محکم و نرم برای استفاده افراد مختلف مهیا ساخته اند. با توجه به این ویژگی ها تمامی افراد با سنین مختلف می توانند به این محصول مراجعه کنند و نهایت استفاده را در زمان نشستن بر روی آن کسب کنند.


قابلیت بدنه محصول

این مبل بادی از رویه ای با جنس پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که یکی از بهترین و با کیفیت ترین رویه هایی می باشد که برای مبل بادی در نظر گرفته می شود. این محصول با چنین رویه ای در دسته بندی محصولات با دوام و مقاوم قرار می گیرد و می تواند کاربرد مناسبی داشته باشد. در صورت استفاده از آن توسط افراد سنگین وزن دچار خرابی نمی شود و آسیب جدی بر آن وارد نمی شود. به همین خاطر است که مقاومت در برابر فشار و ضربه در این مبل بادی به بالاترین حد می باشد. رنگ بدنه دو رنگ است و دارای جذابیت در ظاهر بوده است تا افراد بتوانند به راحتی آن را بپسندند و یا برای محل مورد استفاده آن را هماهنگ و ست نمایند. این بدنه قابلیت انتخاب رنگ دارد و به رنگ دلخواه خریداری می شود.


کاربرد مفید اسپیکر

در ساختمان این مبل بادی وسیله ای کار گذاشته شده است به نام اسپیکر که برای گوش دادن به موسیقی و یا به مطالب آموزنده استفاده می شود و کاربرد دارد. در زمان استفاده از مبل باید در محوطه هایی مانند منزل می توان این اسپیکر را به گوشی موبایل خود متصل کرد و به این طریق به گوش دادن به موسیقی پرداخت. با توجه به بدنه ضد آب محصول می توان آن را در حاشیه استخر ها نیز استفاده کرد و به این صورت با داشتن موسیقی و نشستن بر روی محلی نرم و منعطف به آرامش کافی رسید.


خرید

برای خرید مبل بادی آبی رنگ با اسپیکر به نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
95 کیلو گرم
قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
62 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح ضد تعریق
قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...