مبل بادی پشتی دار راحتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتی دار راحتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی پشتی دار راحتی محصولی بسیار زیبا و جذاب می باشد که در سال 2018 توسط شرکت اینتکس مناسب با سلیقه نوجوانان و جوانان تولید و روانه بازار گردیده است . این ممحصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . بدنه این مبل بادی از جنس مخمل جیر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین زیره این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که به مقاومت و استحکام این محصول افزوده است . شما می توانید این محصول را با یک پمپ باد کوچک به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید .  در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای زمانی که مبل شما دچار صدمه شد و یک دفترچه راهنما وجود دارد که به کمک آن می توانید به راحتی محصول خود را راه اندازی کرده و جمع نمایید . اینمحصول با توجه به مقاومت بالایی که در برابر نور مستقیم خورشید دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در فضاهای باز استفاده نمایید بدون اینکه صدمه ای به مبل وارد شود . این مصحول زیبا را شما می توانید با کمترین قیمت از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید و همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و از دیگر محصولات سایت دیدن نمایید .

مبل بادی پشتی دار راحتی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و به عنوان پذیرایی و یا استفاده در اتاق های خواب به منظور استراحت می باشد . این محصول دارای رنگبندی زیبا و متنوعی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی پشتی دار راحتی همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


مبل های بادی به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید دارای ساختار های استانداردی باشند تا به خوبی بتوانند شرایط ایده آل را برای بدن فراهم آورند که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن فرد دست ندهد . این مبل بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای تکیه گاهی بلند می باشد که قسمتی از کمر را در بر می گیرد و این امر باعث می شود آناتومی بدن به خوبی حفظ شود . همچنین رنگبندی استفاده شده در ساخت این مبل بادی قرمز و مشکی می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . لازم به ذکر است که به همراه این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیر برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بخش بدنه مبل می توانید از آن در جهت تعمییر محصول استفاده نمایید . شایان ذکر است که راه اندازی این مبل بادی توسط تمامی پمپ های بادی دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی نیز امکان پذیر است .



جنس بدنه :


جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه مبل های بادی مورد توجه قرار می گیرد زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . جنس بدنه این مبل بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این مبل بادی در بخش کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت این محصولرا بیش از پیش افزایش داده است . از جمله ویژگی های کلیدی پی وی سی طرح چرم می توان به کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری و مقاومت در مقابل ساییدگی اشاره کرد که تمامی فاکتورها برای به همراه داشتن یک مبل بادی مقاوم را برای شما فراهم آورده است .


ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


ابعاد مبل بادی پشتی دار راحتی به مشخصات ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر و ارتفاع : 60 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت یک نفر فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین عناصر در هنگام انتخاب یک مبل بادی ایده آل می باشد زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . این مبل بادی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول برابر با 2 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و هنگامی که خالی از باد است حجم بسیار کمی را اشغال می کند از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در محیط هایی با جا به جایی بالا و یا سفرهای شما عزیزان می باشد .


جمع بندی :


این مبل بادی دارای رنگبندی زیبا و کیفیت ساخت بالا می باشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . جنس بدنه تشکیل دهنده این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد و به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این مبل بادی بالغ بر 80 کیلو گرم است و وزنی برابر با 2 کیلو گرم دارد که به راحتی قابل جا به جایی است . لازم به ذکر است که به همراه این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیر برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بخش بدنه مبل می توانید از آن در جهت تعمییر محصول استفاده نمایید . شایان ذکر است که راه اندازی این مبل بادی توسط تمامی پمپ های بادی دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی نیز امکان پذیر است . مبل بادی پشتی دار راحتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


نوع
خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
90 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...