مبل بادی با زیر پایی گرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی با زیر پایی گرد ، فروش مبل بادی یکنفره با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مبل بادی با ضمانت و گارانتی معتبر در سایت intex

مبل بادی با زیر پایی مربعی یکی از مبل های بادی متفاوت و بسیار زیباست که کیفیت بسیار خوبی داشته و می توان آن را یکی از بهترین و با کیفیت ترین های بازار دانست. بخش اصلی بدنه به رنگ مشکی براق می باشد که باعث می شود ظاهر آن مشابه سایر مبل های غیر بادی و شکیل باشد. قسمت اصلی بدنه را لایه های پی وی سی 2 لایه تشکیل داده اند و کف آن به نسبت سایر قسمت ها برای افزایش مقاومت ضخیم تر است که خود یک مزیت به حساب می آید. همراه این مبل بادی که دارای بدنه ای گرد است یک زیر پایی قرار داده شده است حین استفاده راحتی بیشتری را به ارمغان می آورد.  این محصول به دلیل وزن کم و بسته بندی کوچکی که دارد می تواند به سادگی درون کوله پشتی و یا ساک حمل قرار گرفته و حمل شود و در انتها نیز با جند مرحله کوچک راه اندازی شود. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با زیر پایی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
70 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی نیم دایره
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای زیر پایی بادی مجزا
دارای بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...