مبل بادی توپی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 135 کیلو گرم
  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره جدید اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور در سایت رسمی فروش مبل بادی intex و بست وی

مبل بادی توپی یکی از مبل های بادی جدید موجود در بازار می باشد که به کل با تولیدات دیگری که تا به حال دیدید متفاوت می باشد ، شکل ظاهری این محصول توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و مشتریان خاص خود را به همراه دارد. قطر این مبل بادی توپی 90 سانتی متر و ارتفاع آن 70 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این مبل نیز برابر با 135 کیلوگرم می باشد که برای استفاده یک نفر مناسب می باشد. از قابلیت های مهم و ویژگی های بارز این مبل بادی می توان به قابل استفاده بودن بر روی آب اشاره کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همراه این مبل بادی یک پمپ باد از نوع دستی وجود دارد که به استفاده آسان تر این محصول کمک بسیاری می کند . بریا کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید .

مبل بادی توپی از مبل های بسیار دوست داشتنی و شیک فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با طراحی فانتزی و بسیار زیبای خود به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل ها تبدیل شده است . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، می توانید نوع طراحی منحصر به فرد آن را مشاهده کنید که باعث تمایز آن با سایر مبل های بادی شده است . با توجه به عدم شناخت کافی برخی از مشتریان نسبت به مبل های بادی و ویژگی های آن ها ، در ادامه به صورت کامل و مفید به بررسی مبل بادی توپی خواهیم پرداخت .

تولید و ساخت مبل بادی توپی

طراحی این مبل بادی به نسبت سایر مبل های بادی تفاوت عمده ای دارد که آن هم وجود پایه های فلزی در بدنه می باشد . بنابراین می توان گفت که این مبل بادی دارای پایه های فلزی می باشد که از این نظر کاملا متفاوت با سایر مبل های بادی است که به صورت کاملا بادی طراحی شده اند . این مبل بادی از پایه برخوردار بوده و همچنین بخش پشتی آن نیز از یک میله تشکیل شده است که در بالای آن یک استوانه ای از جنس ابر قرار دارد که می تواند تکیه گاه خوبی را برای مبل بادی توپی فراهم کند تا افراد بتوانند احساس خوشایندی را در هنگام استفاده داشته باشند .

از دیگر ویژگی های ساختاری که می توان نسبت به مبل بادی توپی اشاره کرد . بخش نشیمنگاه مبل است که به صورت یک توپ باد طراحی شده است و به همین دلیل نیز نام این محصول مبل بادی توپی قرار گرفته است . این توپ بادی بر روی یک حلقه میله ای قرار می گیرد و اینچنین به صورت ثابت در محل خود خواهند ماند . با توجه به اینکه این توپ بادی نسبتا باد کمی دارد ، با نشستن بر روی آن ، توپ تغییر فرم داده و ایجاد فرو رفتگی می کند تا بتوانید اینچنین بر روی آن بنشینید . 

از سایر ویژگی های ساختاری این مبل بادی می توان به نرمی بخش نشیمنگاه محصول اشاره کنیم که به دلیل ساختار بادی خود به مانند مبل های بادی دیگر ویژگی ها و خصوصیاتی مشابه به آن دارد . همچنین با توجه به داشتن چرخ هایی در پایه های مبل بادی ، شما می توانید مبل بادی توپی را جابجا کنید و حتی زمانی که بر روی آن نشسته اید ، خود را به اطراف حرکت دهید . استفاده از مبل بادی توپی پیچیدگی خاصی نداشته و شما می توانید به سادگی آن را راه اندازی کنید . بنابراین تنها برای استفاده نیاز است تا بخش بادی توپ را راه اندازی نمایید .

جنس استفاده شده در ساخت مبل بادی توپی

برای ساخت بخش بادی مبل یعنی بخش توپ آن از لایه های ضخیم پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که ضخامت بسیار خوب آن باعث افزایش کیفیت محصول بادی شده است . همچنین توجه داشته باشید که این جنس از ویژگی های بسیار خوب بسیاری برخوردار است که می توان از مهم ترین آن ها به ضد آب بودن بدنه ، عدم ایجاد حساسیت پوستی ، دوام در برابر وزن های بالا ، قدرت کشسانی و انعطاف پذیری خوب ، قابلیت تعمیر پذیری و دوام خوب در برابر نور آفتاب اشاره کنیم . همچنین برای تولید و ساخت این مبل بادی از پایه های فلزی استفاده شده است که مقاومت آن را دوچندان کرده است تا اینچنین افراد بزرگسال نیز به راحتی و بدون نگرانی بتوانند ازاین مبل بادی استفاده کنند . البته توجه داشته باشید که بخش چرخ های این مبل بادی از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده و همچنین بخش تکیه گاه مبل بادی نیز از ابر تشکیل شده است که نرم و راحت است . 

مراقبت و نگهداری مبل بادی توپی

برای مراقبت هرچه بهتر از مبل بادی توپی تنها کافیست که از بخش نشیمنگاه محصول که ساختاری بادی دارد ، مراقبت و نگهداری کنید ، زیرا این بخش از لایه های پی وی سی ساخته شده است و طراحی بادی دارد ، به همین دلیل در صورت برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه به سادگی آسیب دیده و سوراخ خواهد شد . بنابراین بهتر است که از لباس هایی که سگک دارند و ... استفاده کنید . هرچند که نوع طراحی این مبل بادی با سایر مبل های بادی تفاوت عمده ای دارد و دیگر نگران قرار گیری بخش بادی برروی زمین نخواهید بود .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
135 کیلو گرم
قطر
90 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی کوچک
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح ضد تعریق
قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...