مبل بادی توپی یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • قطر: 82 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی توپی راحتی یکی از زیباترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد .

مبل بادی یک نفره توپی یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای طرح و رتگ بندی بسیار زیبا و جداب می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای جوانان و نوجوانان می باشد . رویه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . این محصول با یک پمپ دستی یا برقی به راحتی در کمترین زمان ممکن باد می شود . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که مبل را به راحتی حمل نمایید و در مکان های مختلف مانند منزل و محیط کار استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . مبل بادی یک نفره توپی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این مببل استفاده نمایید و در صورت صدمه دیدن بدنه مبل بادی می توانید به راحتی با یک برچسب تعمیرات اینتکس آن را به راحتی تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که به شما کمک می کند که در زمان استفاده احساس راحتی بیشتری داشته باشید . محصول فوق دارای بدنه کاملا ضد آب می باشد که به راحتی با یک دستمال نرم دار قابل تمیز شدن می باشد . این محصول بی نظیر را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و از دیگر محصولات سایت دیدن نمایید . 

مبل بادی توپی یک نفره محصولی جذاب و زیبا می باشد که با توجه به طرح زیبا و جوان پسندانه ای که دارد از محبوبیت خاصی میان جوانان و نوجوانان برخوردار می باشد به همین سبب این مبل بادی در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول پی وی سی طرح چرم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در اتاق خود به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . مبل بادی توپی یک نفره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته باشید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی کوچک به راحتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ....

جنس بدنه : 

جنس بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از این محصول حس خوش آندی را تجربه خواهید کرد . لایه های میانی این محصول تشکیل شده از الیاف ابریشم می باشد که بر مقاومت این محصول افزوده و باعث نرمی بیشتر این محصول می شود . 

ارگونومی و طراحی ساخت : 

طراحی و ساخت این محصول به شکل توپ فوتبال می باشد که بسیار جذاب برای جوانان و نوجوانان می باشد . این محصول از دو رنگ سبز و سفید تشکیل شده بسیار زیبا می باشد به همین سبب از این محصول می توانید برای تزئین اتاق خود استفاده نمایید . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود . برای راحتی بیشتر این محصول یک تکیه گاه تعبیه شده که کاملا بدن شما را در بر خواهد گرفت و شما به هیچ عنوان در زمان استفاده احساس ناراحتی نخواهید کرد . 

ابعاد و وزن بسته بندی : 

ابعاد این محصول ( قطر : 85 سانتی متر ، ارتفاع : 55 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب برای استفاده در اتاق و اتاق نشیمن می باشد . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب برای استفاده یک نفر می باشد .  محصول فوق دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول کافیست آن را از بسته بندی خارج کرده و برای یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصل طراحی شده به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی اینتکس محصول خود را از در کمتزین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای مراقبت و نگهداری از این محصول می بایست از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید و از باد کردن بیش از حد مبل پرهیز کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود . 

جمع بندی : 

مبل بادی یک نفره توپی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 توسط تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . رویه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . نشمینگاه این محصول بسیار نرم و راحت می باشد به هیمن سبب این محصول قابل استفاده به عنوان استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون می باشد . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
قطر
82 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح ضد تعریق
قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...