مبل بادی تکیه گاه دار دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 95 کیلو گرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره فروش محصولات بادی و نمایندگی فروش صندلی بادی و نمایندگی اینتکس با قیمت ارزان در سایت آنلاین فروش محصولات بادی

مبل بادی تکیه گاه داردو. رنگ یکی از مبل های بادی بسیار جذاب  با طراحی دوست داشتنی است که مدل دیگری از آن پیش از این با ترکیب رنگی قرمز و مشکی تولید شده بود. این مبل بادی دارای دو قسمت پشتی و جلویی آبی رنگ و قسمت میانی سفید رنگ است که بر روی آن نیز لوگو و نوشته های مختلفی تعبیه شده است که منجر به افزایش زیبایی آن شده. بدنه این محصول تنها از یک محفظه باد تشکیل شده است و با توجه به ساختار بسیار خوبی که دارد و پرس های حرارتی انجام شده بر روی بدنه به خوبی انجام شده است که در نهایت منجر به افزایش طول عمر و کیفیت این مبل بادی شده است. این کالا به صورت پرتابل بوده و امکان جابجایی آن با صرف زمان سیار کوتاهی میسر است . برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با تلفن های تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید . 

مبل بادی تکیه گاه دار دو رنگ


مبل بادی تکیه گاه دار دو رنگ یکی از محصولات با دوام و با کیفیتی است که با خصوصیات منحصر به فردی که دارا می باشد سبب شده تا یک انتخاب ایده ال برای شما عزیزان به شمار رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول طراحی خاص ، نرم و راحتی را داراست و همین عامل هم سبب شده تا با خیال راحت این کالا را در سبد خرید خود جای دهید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این محصول را به صورت کامل برای شما شرح دهیم...


طراحی و ارگونومی ساخت


مهم ترین خصوصیت این مبل بادی بست وی ظاهر فوق العاده شکیل ان است که سبب شده تا از این حیث یک محصول بی نظیر را شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای طراحی راحت می باشد که شبیه به مبل های تک نفره خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای تکیه گاه طرح دار می باشد که لوگو باشگاه ورزشی چلسی بر روی ان دیده می شود. این طراحی به قدری زیباست که باعث شده تا شما با دیدن ان مجذوب این محصول شده و قطعا یک پیشنهاد خوب ان را در نظر بگیرید. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول نیز به صورت نرم و راحت طراحی و تولید شده است که همین عامل هم سبب شده تا شما بتوانید ساعت ها بر روی این محصول نشسته و از ان خسته نشوید. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول نیز به صورت شیاردار طراحی و تولید شده است که این بخش هم قطعا بسیار مهم و اساسی خواهد بود. ترکیب و قرار گیری رنگ ابی و سفید هم جلوه فوق العاده ای به این محصول بخشیده است. تمام این موارد از مزایای فوق العاده این کالا در بخش طراحی به شمار می رود.



جنس بدنه


قطعا زیبایی های ظاهری یکی از موارد مهمی است که در خرید یک محصول تاثیر گذار خواهد بود اما بخش مهم تری که باید به ان اشاره کنیم جنس بدنه یک محصول است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای رویه ای از نوع PVC چرم بوده و بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است. هم چنین کف این کالا نیز به صورت دو لایه تولید شده است که مقاومت فوق العاده ای را دارا می باشد.


ابعاد و وزن


این کالا ساخته شده در طول 90 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 65 سانتی متر می باشد که برای قرار گیری در داخل منزل و یا هر فضای دیگری مناسب خواهد بود. هم چنین این کالا دارای تحمل وزن 95 کیلو گرم هم خواهد بود که باعث شده تا افراد سنگین وزن هم به راحتی بتوانند از این محصول استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرند.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


یکی دیگر از موارد مهم در خصوص این محصول نحوه راه اندازی و باد کردن این کالاست که شما باید به سادگی سعی کنید با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد شخصی این کار را انجام دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که پس از تهیه و خرید پمپ باد حال می توانید فرایند راه اندازی این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام داده و از این محصول استفاده کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای مراقبت از این محصول هم شما کار سختی در پیش ندارید و تنها با دور کردن اشیا نوک تیز از کنار این کالا می توانید سلامت فیزیکی این محصول را تضمین کنید. هم چنین عدم ضربه زدن به این محصول و عدم وارد کردن فشار زیاد به این کالا هم سبب می شود تا این سلامت بیش از پیش تضمین گردد.


جمع بندی


مبل بادی تکیه گاه دار دو رنگ یک محصول فوق العاده دارای سطح نشیمنگاه مواج و مناسب برای استفاده تمام سنین است که قابلیت راه اندازی با انواع پمپ های باد را داشته و می توانید از ان در هر فضایی استفاده نمایید. هم چنین این محصول دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که از مزایای ان است. این کالا هم اکنون با قیمت ارزان از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

نوع
خانگی
تحمل وزن
95 کیلو گرم
طول
90 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...