مبل بادی تک نفره گرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی مبل بادی تک نفره گرد ، از زیبا ترین و مقاوم ترین مبل های بادی تک نفره  می باشد که برای استفاده تمامی سنین مناسب است .

مبل بادی تک نفره گرد از سری مبل های بادی بسار شیک و زیبا می باشد که در رنگ های متنوع تولید و عرضه شده است . این مبل دارای مقاومت بالایی در ساخت است و می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند . بطور میانگین این مبل بادی می تواند وزنی معادل 90 کیلوگرم را بدون اینکه دچار مشکل شود ، تحمل کند . مقاومت بالای این مبل بادی را می توان به دلیل داشتن جنس بدنه مرغوب آن دانست . جنس بدنه این مبل بادی از pvc فشرده شده می باشد . 

این مبل بادی مقاومت و انعطاف پذیری بسیار بالایی در برابر فشار های وارده دارد و به دلیل انعطاف خوب توانسته سطح نرم تری را برای افراد فراهم کند . رویه این مبل تمام مخمل است که علاوه بر لطافت ، موجب زیبا تر شدن محصول شده است . از دیگر ویژگی های رویه مخمل می توان به خاصیت ضد تعریقی آن نیز اشاره نمود . یکی دیگر از خصوصیات این مبل بادی زیبا ، رویه و سطح نشیمنگاه مواج آن است . این سطح مواج کمک می کند تا انعطاف پذیری مبل بیش از پیش شود و بدین ترتییب با نشستن افراد می تواند به خوبی حالت بدن فرد را به خود بگیرد و حالت بهتری را برای آن ها فراهم کند . دریچه هوای تعبیه شده بر روی آن به شما کمک می کند تا با انواع پمپ های باد ، محصول را به راحتی راه اندازی کنید . ابعاد این مبل بادی بگونه ای می باشد که افراد نوجوان و بزرگسال نیز می توانند به راحتی بر روی آن بشینند و لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند . از خصوصیات مهم این محصولات بادی می توان به وزن کم آن ها و نیز حجم بسیار کوچک آن ها هنگام بسته بندی اشاره نمود . به همین دلیل نیز راه اندازی آن ها بسیار ساده تر خواهد بود.

مبل بادی تک نفره گرد


مبل بادی تک نفره گرد یک محصول ساده و در عین حال با کیفیت است که می توانید از ان در مکان های مختلف و برای کاربرد های گوناگون استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. این محصول به قدری فوق العاده و نرم و راحت طراحی شده است که رقیبان خود را حیرت زده کرده است. هم چنین طرح و رنگ این محصول نیز به صورتیشاد و جذاب تولید شده است که در روحیه شما قطعا تاثیر گذار خواهد بود. در همین رابطه با ما همراه باشید تا خصوصیات و جزئیات بیشتری از این محصول را برای شما شرح دهیم...


طراحی و ارگونومی ساخت


ارگونومی ساخت این محصول به صورت یکدست گرد می باشد و همین عامل باعث شده تا فضای در نظر گرفته شده برای این محصول را بتوانید به سادگی در نظر گرفته و ان را خالی نمایید. هم چنین ساختار این کالا هم به صورت کاملا ساده طراحی و تولید شده است که از خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که دوخت اصلی این کالا بر روی بدنه ان قابل رویت می باشد که باعث شده شما از کیفیت بالای تولید و دوخت این محصول اطمینان حاصل نموده و با خیالی راحت این کالا را خریداری نمایید. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول نیز به صورتفرو رفته و با ظاهری نرم و راحت پیاده سازی شده است که قطعا در استفاده های طولانی مدت از این محصول از داشتن ان خسته نخواهید شد. نکته مهم دیگر در بخش طراحی این کالا به رنگ ان تعلق می گیرد که در رنگ های سبز و صورتی روانه بازار شده است و می توانید رنگ مورد نظر خود را به صورت ساده سفارش دهید.



جنس بدنه


این محصول دارای رویه ، بخش های کناری و ساختار کلی تولید شده از نوع PVC می باشد که همگی ان ها از جنس مخمل هستند و همین عامل هم سبب شده تا در کنار مقاومت بالای این محصول ، کیفیت خوب ان ، طراحی بی نظیری را هم شاهد باشیم. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که اینکالا کف تولید شده از نوع دو لایه دارد که این بخش هم بسیار مقاوم بوده و از نظر ضخامت هم بسیار ضخیم و خوب خواهد بود که اطمینان خاطر شما را به همراه خواهد داشت.


ابعاد و وزن


این محصول در بسته بندی با ابعاد 8 در 8 در 8 سانتی متر تولید و عرضه شدهاست که قطعا فضا و جای کمی را اشغال کرده و به سادگی هر چه تمام تر می توانید ان را با خود حمل و نقل کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کالا دارای طول و عرض مشابه 105 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 65 سانتی متر می باشد. نکته دیگر در خصوص این کالا هم به تحمل وزن ان تعلق می گیرد که قادر است تا 90 کیلو گرم وزن را هم به سادگی بر روی خود تحمل کند.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


خب تا به این جای کار با خصوصیات اصلی این محصول نظیر جنس ، نوع طراحی و ابعاد و وزن این کالا اشنا شدید. حال باید به این مسئله هم اشاره کنیم که راه اندازی این محصول هم به سادگی انجام می شود و از این بابت هم نیاز به نگرانی نخواهید داشت. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که شما برای راه اندازی بهتر این محصول نیاز به تهیه یک عدد پمپ باد دارید و پس از تهیه و خریداری ان شما می توانید به سادگی این کالا را در مدت زمان چند دقیقه به صورت کامل باد کنید. هم چنین پس از باد کردن این محصول هم راهکار های مراقبتی از این کالا را می توانید به صورت کامل و جامع از طریق دفترچه راهنمای این محصول مطالعه کرده و سعی کنید تا ان ها را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید تا بتوانید از این محصول سالیان سال استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. در صورت اسیب دیدن این کالا نیز می توانید به سادگی این مبل را با برچسب تعمیرات موجود در داخل بسته بندی این کالا ترمیم نمایید.


جمع بندی


مبل بادی تک نفره گرد یک محصول با تکیه گاه سرخود بوده و نشیمنگاه مواج و گود را هم می توانید بر روی ان مشاهده نمایید که از خصوصیات خوب و راحت این محصول به شمار می رود. هم چنین این کالا به سادگی و با تمام پمپ ها قابل باد کردن و راه اندازی خواهد بود. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت فوق العاده از نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
105 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه سرخود
دارای سطح نشیمنگاه مواج و گود
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های بادی
ابعاد بسته بندی : 8 در 8 در 8 سانتی متر
دارای بدنه ضد تعریق
دارای رنگبندی
دارای رویه مواج
رویه مخملی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...