مبل بادی حفاظ دار سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 25 کیلو گرم
  • طول: 42 سانتی متر
  • عرض: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره فروش محصولات بادی در تهران و نمایندگی فروش محصولات اینتکس در تهران با قیمت ارزان در سایت فروش مبل بادی

مبل بادی حفاظ دار سبز یکی از محصولات قابل استفاده برای نوزادان است که طراحی آن به بهترین شیوه ممکن صورت پذیرفته است. این مبل بادی شما می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . بدنه این مبل بادی به صورت کامل یک تکه بوده که باعث می شود صدمات کمتری آن را تهدید کند و امکان باز شدن درز های بدنه آن به حداقل برسد. جنس بدنه در تمامی قسمت ها از پی وی سی چرم تشکیل شده و لایه های بدنه نیز بسیار ضخیم هستند تا مانع از پنچری مبل تا حد امکان شوند. وجه تمایز این محصول با 99 درصد از مبل های بادی تولید شده تا به امروز حفاظ جلویی آن است که باعث می شود آن با برای نوزادان و کودکان نیز استفاده کرد.

مبل بادی حفاظ دار سبز از سری تولیدات شرکت اینتکس تهران می باشد که از کیفیت ساخت ایده آلی برخوردار می باشد . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به تحلیل این محصول بپردازیم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی مبل بادی حفاظ دار سبز همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


شکل ظاهری در مبل های بادی یکی از اولین ویژگی هایی می باشد که مورد توجه قرار می گیرد . مبل های بادی باید از استانداردهای خاصی پیروی نمایند تا راحتی ایده آل را برای افرا مصرف کننده فرام آورند . این مبل بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که از این رو سلیقه های گسترده ای را پوشش می کند . در بخش جلویی این محصول یک عدد حفاظ وجود دارد که از افتادن خرسال به بیرون از محیط مبل بادی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که دور تا دور این محصول تکیه گاهی تعبیه شده است که به خوبی کمر کودک را در بر میگیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن وی دست ندهد . برای راه اندازی هر چه راحت تر و سریع تر این مبل بادی چندین عدد محفظه باد تعبیه شده است که توسط تمامی پمپ های باد دستی و یا برقی قابل راه اندازی می باشد . همچنین در صورت صدمه دیدن بدنه این محصول می توانید از برچسب تعمییرات استفاده نمایید و روز خود را بدون دغدغه سپری کنید .


جنس بدنه :


جنس بدنه یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که به صورت فیزیکی مورد تست مشتریان قرار می گیرد و علاوه بر اولین بودن یکی از مهمترین ویژگی ها نیز محسوب می شود . این مبل بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . پی وی سی موجود در بخش کف این مبل بادی از نوع دولایه می باشد که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . شایان ذکر است که درزهای این مبل بادی به صورت مستحکم پرس شده اند تا به خوبی از باز شدن درزها جلوگیری به عمل آورند .



ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


ابعاد این مبل بادی کودک به مشخصات ( طول :  42 سانتی متر ، عرض :  25 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای کودکان و خردسالات فراهم می آورد . وزن این محصول برابر با 1 کیلو گرم می باشد که یکی از سبک ترین مبل های بادی است و از این رو به راحتی توسط خود کودک نیز قابل جا به جایی می باشد . این مبل بادی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های کودک و یا پذیرایی به منظور استراحت باشد . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز بالغ بر 25 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت ایده آل و استاندارد این مبل بادی دارد .


جمع بندی :


این مبل بادی کودک عرضه شده به بازارهای جهانی در رنگبندی متنوع و زیبا می باشد که در همان ابتدای ورود به بازار با توجه به کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش مف آن به منظور بالا بردن استحکام از پی وی سی دولایه استفاده شده است . همچتیت قابلیت تحمل وزن این مبل بادی بالغ بر 25 کیلو گرم و وزن این محصول معادل 1 کیلو گرم می باشد . مبل بادی حفاظ دار سبز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
25 کیلو گرم
طول
42 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره خردسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...