مبل بادی حفاظ دار طرح قلب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 40 سانتی متر
  • عرض: 27 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی حفاظ دار طرح قلب از محصولات جدید با ارزان ترین قیمت ها در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه آنلاین مبل بادی intex و بست وی

مبل بادی حفاظ دار طرح قلب یکی از مبل های جدید و دوست داشتنی با کیفیت است که می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. این محصول با دارا بودن طراحی بسیار زیبا بیشتر مورد توجه کودکان دختر قرار میگیرد اما رنگ گلبهی آن باعث می شود بتوان برای پسران نیز از آن بهره برد. بخش اصلی بدنه از لایه های فوق العاده ضخیم پی وی سی تشکیل شده است و بدنه از سه قسمت اصلی پشتی، نشیمنگاه و دسته ها در کنار حفاظ جلویی بهره می برد که تمامی آنها توسط یک محفظه باد به سادگی باد می شوند. بدنه این محصول مات بوده اما از لایه مخملی در ساخت آن استفاده نشده است که منجر به این می شود که می توان مبل را به سادگی و با دستمال در صورت کثیفی تمیز کرد. به علاوه این مبل هیچ مشکلی با آب نداشته و بدنه آن کاملا ضد آب است . شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید 

مبل بادی حفاظ دار طرح قلب از نمونه مبل های بادی بسیار دوست داشتنی و پر فروش فروشگاه اینتکس تهران می باشد که برای کودکان و نوزادان طراحی شده و می تواند برای آن ها بسیار مناسب باشد . یک مبل بادی می تواند با انعطاف پذیری بسیار خوب خود به یک نشیمنگاه نرم و راحت تبدیل شود ، همچنین ساختار بادی آن ها شکل و شمایل فانتزی را به مبل بادی می بخشد که برای هر سنی به خصوص کودکان بسیار مناسب است . در ادامه این مطلب به نقد و بررسی کامل مبل بادی حفاظ دار طرح قلب خواهیم پرداخت تا بتوانید به بهترین شکل انتخاب و تصمیمی درست را انجام دهید . 

ساخت مبل بادی حفاظ دار طرح قلب

برای ساخت و تولید مبل بادی حفاظ دار طرح قلب از لایه های بسیار ضخیم پی وی سی استفاده شده است که طراحی مات و رنگی این جنس جلوه زیبایی را به مبل بادی بخشیده است . این مبل بادی نیز به دلیل انعطاف پذیری بسیار خوبی که پی وی سی دارد ، اینچنین نرم و طبی شده است ، توجه داشته باشید که مبل های بادی حفاظ دار به خوبی می توانند برای استفاده کودکان مناسب باشند به خصوص که ساختار متفاوت این مبل بادی استفاده را برای کودکان سنین پایین و نوزادانی که خیلی تعادل خوبی را برای نشستن نمی توانند حفظ کنند . این مبل بادی به مانند مبل های بادی استاندارد دارای تکیه گاه در بخش پشتی بوده و دستگیره هایی نیز در اطراف دارد .

ویژگی های مبل بادی حفاظ دار طرح قلب

از ویژگی های بسیار خوب مبل بادی حفاظ دار طرح قلب می توان به بخش استوانه ای که در جلو مبل بادی قرار گرفته است ، اشاره کنیم ، کودک می تواند با نشستن در پشت این استوانه از افتادن به سمت جلو پیشگیری کند . در اطراف کودک نیز دسته ها و در پشت آن نیز تکیه گاه قرار دارد که استفاده از مبل را بسیار ساده تر کرده است . از سایر ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به قابلیت حمل و جابجایی محصول اشاره کنیم که به سادگی می توانید این کار را انجام دهید . 

شما می توانید در سفر های خود مبل بادی حفاظ دار طرح قلب را به همراه داشته باشید تا کودکان از مبل بادی استفاده کنند . همچنین با توجه به ضد آب بودن بدنه این مبل بادی شما می توانید برای استحمام کودکان نیز در داخل حمام از مبل بادی استفاده کنید تا مبادا لیز خورده و بیوفتند . بنابراین یک وسیله کمکی نیز خواهند بود . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت تعمیر شدن آن در صورت سوراخ شدن اشاره کنیم که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی اینکار را انجام دهید . 

راه اندازی مبل بادی حفاظ دار طرح قلب

به منظور راه اندازی مبل بادی حفاظ دار طرح قلب یک دریچه باد در بدنه قرار داده شده است که شما می توانید از دهانه دریچه اقدام به راه اندازی محصول کنید . شما می توانید برای اینکه راحت تر و سریع تر مبل بادی خود را راه اندازی کنید . از پمپ باد نیز استفاده نمایید . در فروشگاه اینتکس پمپ های باد متنوعی نیز برای راه اندازی این محصولات قرار داده شده است که می توانید با استفاده آن ها مبل بادی را راه اندازی کنید . پس از راه اندازی حتما دریچه باد را ببندید . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی را به اندازه پر کنید تا صدمه ای نبینند . 

مراقبت و نگهداری مبل بادی حفاظ دار طرح قلب

توصیه می شود که حتما مبل های بادی را در یک محل مناسب قرار دهید ، به عنوان مثال سطح زمین هایی که از آسفالت هستند و یا سنگ ریزه زیاد است می تواند منجر به آسیب دیدن مبل بادی شود . همچنین توجه داشته باشید که استفاده از زیر انداز بسیار مفید است . از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه خود داری شود . بهتر است که ناخن کودکان را کوتاه کنید تا نتوانند آسیبی به بدنه مبل بادی بزنند . در صورت مراقبت صحیح از این محصولات بادی ، کودکان می توانند برای سال های طولانی از مبل بادی خود استفاده کنند .


نوع
خانگی
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
40 سانتی متر
عرض
27 سانتی متر
ارتفاع
31 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره خردسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...