مبل بادی خردسال طرح خرسی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 15 کیلو گرم
  • طول: 30 سانتی متر
  • عرض: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی مبل بادی خردسال طرح دار از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور

مبل بادی خردسال طرح خرسی از زیبا ترین و جالب ترین مبل های بادی می باشد که برای استفاده خردسالان در نظر گرفته شده است . این مبل بسیار زیبا با ابعاد و آرگونومی عالی که دارد برای نوزادان و خردسالان زیر 15 کیلوگرم مناسب است و می تواند نشیمنگاه نرم و راحتی را برای آن ها باشد . این مدل مبل بادی نیز به مانند دیگر محصولات بادی دارای بدنه pvc می باشد . این جنس از مرغوب ترین اجناس در تولید مبل بادی می باشد و تولید کنندگان به خاطر نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالای آن ، مبل های بادی را از این جنس تولید می کنند تا به مراتب خاصیت فنری بهتری داشته باشد . این مبل بادی کاملا ضد آب بوده و والدین می توانند در حمام نیز آن ها را راه اندازی کنند و در استحمام کودک خود از این مبل بادی کمک بگیرند . کف این مبل از ساختار ضخیم تر و دولایه ساخته شده است تا بتواند به راحتی وزن های وارده را تحمل کند . تکیه گاه عروسکی آن نیز علاوه بر زیبایی ، دارای ارتفاع استانداردی است و می تواند در بهتر قرار گرفتن بدن کودک کمک کند . بدنه این محصول کوچک بوده و به راحتی توسط هر پمپی باد شده و مورد استفاده قرار می گیرد . وزن کلی محصول نیز به 0.4 کیلوگرم می رسد که به همین خاطر جابجایی آن نیز به سهولت امکان پذیر شده است . شما می توانید حتی در سفر ها نیز از این مبل بادی استفاده کنید . برای خرید این محصول با کیفیت و زیبا ، می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید .

مبل بادی خردسال طرح خرسی از سری محصولاتی با طراحی چشم نواز و جذاب بوده که با کیفیت بالایی که داراست توانسته تا خریدارا و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب بکند . اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی این محصول آشنا شده و بدین ترتیب برای خرید خود ، تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مربعی شکل بوده و تکیه گاه ان همانند یک خرس می باشد که به همین دلیل خریداران زیادی این محصول را خریداری نموده اند . در این محصول رنگ هایی نظیر صورتی و قهوه ای به کار رفته و بسیار نرم بوده که بدون شک فرزند استفاده از این محصول برای فرزند شما دلنشین خواهد بود .

جنس بدنه

کودکان در هنگام بازی به هیچ عنوان به نگهداری از محصول دقت نمی کنند به همین دلیل شرکت های معتبر دنیا سعی بر این دارند تا محصولاتی که برای رده سنی کودک و نوجوان طراحی می کنند را ، با کیفیت بسیار بالایی ساخته تا دچار آسیب و صدمه ای نشوند . جنس بدنه این محصول از PVC طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 30 سانتی متر ، عرض : 25 سانتی متر ، ارتفاع : 38 سانتی متر ، تحمل وزن : 15 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 0.4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این مبل بادی تنها به یک پمپ دستی ، پدالی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول کرده و در عرض سه الی چهار دقیقه اینکالا را باد کرده و راه اندازی نمایید . برای نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه کودکانی که وزن آن ها بالای 15 کیلو گرم است ، از این مبل بادی استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را از آن دور نگه دارید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . برای تعمیر مبل بادی می توانید به آن برچسب تعمیرات زده ، و محل آسیب دیده را ترمیم نمایید ، و در غیر این صورت و ترمیم نشدن محصول ، آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویب بگیرید .

جمع بندی

مبل بادی خردسال طرح خرسی از محصولات با کیفیت و جذاب بوده که برای سنین خردسالان زیر 15 کیلو گرم قابل استفاده می باشد و هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل دریافت و خریداری است . طراحی این محصول به صورت مربعی شکل بوده و تکیه گاه آن به صورت خرس ساخته شده است که جذابیت آن را دو چندان کرده و قطعا فرزند شما جذب این محصول خواهد شد . در این کالا دو رنگ قهوه ای و صورتی به کار رفته و جنس بدنه آن از PVC طرح چرم است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
15 کیلو گرم
طول
30 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره خردسال
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو رنگ
قابل استفاده بر روی آب
دارای طرح های مختلف
دارای رنگ بندی مختلف
مناسب استفاده در فضای مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...