مبل بادی دو رنگ ریلکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 95 کیلو گرم
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو رنگ ریلکس محصولی جدید و شیک با طراحی بسیار زیبا عرضه در نمایندگی محصولات بادی و سایت رسمی فروش مبل بادی intex و بست وی

مبل بادی دو رنگ ریلکس محصولی جدید و شیک با طراحی بسیار زیبا برا استفاده تمام سنین مخصوصا بزرگسالان که دارای ویژگی های خاصی است و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. این محصول را شما می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . طراحی این مبل بادی به گونه ای است که برای استفاده در هر مکانی مناسب است. ابعاد مبل نیز برای استفاده یک نفر مناسب و قابل قبول است ، طول مبل 100 سانتی متر ، عرض مبل بادی 100 سانتی متر و ارتفاع آن 91 سانتی متر می باشد. جنس رویه مبل بادی دو رنگ ریلکس از پی وی سی مخمل ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم  و جنس کف از  پی وی سی دولایه با مقاومت بسیار بالا می باشد. رویه این مبل بادی دارای ویژگی ها ضد تعریق بوده و برای بسیاری از مشتریان بسیار قابل توجه و مهم می باشد .

مبل بادی دو رنگ ریلکس از محصولاتی استفاده که استفاده از آن باعث آرامش روح و جسمتان خواهد شد . اگر محصولی می خواهید تا پس از استفاده از آن ، خستگی را به طور کامل از بدنتان خارج کنید ما به شما این کالا را معرفی می کنیم . در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل این محصول را بررسی کرده و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا از با هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن از دو رنگ صورتی و سفید به کار رفته است که آن را بسیار زیبا و جذاب می کند . این مبل بادی بسیار نرم و راحت بوده به صورتی که تنها با یک بار نشستن بر روی آن ،خرید آن را از واجبات وسایل های منزل می دانید . این کالا به صورتی طراحی و ساخته شده است که ضد تعرق بوده و در صورت نشستن بر روی آن ، باد از میان قسمت های خالی این مبل بادی عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از pvc با رویه جیر بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و بدنه آن ضد آب است ، به همین دلیل در هر زمان و مکانی می توانید آن را تمیز کرده و شستشو دهید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این مبل بادی به ترتیب به این شرح است : طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 91 سانتی متر ، تحمل وزن : 95 کیلو گرم و در نهایت وزن این کالا 1.8 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض چند دقیقه ، آن را باد کرده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این مبل بادی باید ذکر کرد که به هیچ .جه افرادی که وزن آن ها بالای 95 کیلو گرم است ، از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایلات تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل بادی دو رنگ ریلکس از محصولات با کیفیت و جذاب بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران آماده سفارش و خیداری می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای بدنه ای ضد تعرق است ، که در هنگام استفاده و نشستن بر روی آن ، باد از میان قسمت های خالی رد شده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . جنس بدنه این مبل بادی از pvc با رویه جیر بوده که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
95 کیلو گرم
طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه دو رنگ
دارای رویه ضد تعریق
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...