مبل بادی رنگی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 40 کیلو گرم
  • طول: 64 سانتی متر
  • عرض: 43 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی رنگی یکی از مبل های جدید و دوست داشتنی می باشد که طراحی بسیار زیبا و هنری دارد. این کالا با طرح اسپری رنگ های قرمز و آبی به ترتیب در قسمت پشتی، جلویی و میانی همراه شده است که بسیار زیبا و تاثیر گذار است. دسته های این مبل بسیار راحت بوده و مطابق استاندارد های مبل سنتی می باشد. قسمت پشتی و ارتفاع مبل نیز برای کودکان کاملا خوب بوده و ارتفاع تا بالاترین قسمت 64 سانتی متر می باشد، ارتفاع آن تا نشیمنگاه نیز حدود 30 سانتی متر است. جنس بدنه این محصول به صورت کامل از لایه های پی وی سی ساخته شده است و می تواند فشار وارده را به سادگی تحمل کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی دو رنگ با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی رنگی کودک از مبل های بسیار خوب با ساختار طبی و نرم می باشد که کودکان می توانند با استفاده از آن ها ساعت ها بر روی مبل بادی نشسته و از داشتن چنین مبل بادی با ساختار فانتزی نهایت لذت را ببرند . مبل های بادی نرم و طبی هستند و به همین دلیل به خوبی می توانند حس خوشایندی را به کودکان در هنگام نشستن بدهد . این مبل های بادی برای بزرگسالان نیز طراحی شده است که شما می توانید در هنگام خرید مبل بادی خود به رده سنی محصولات بادی توجه داشته باشید و سپس آن را خریداری کنید . در ادامه مطلب به صورت کامل و جامع به بررسی بیشتر مبل بادی رنگی کودک خواهیم پرداخت و شما می توانید با اطلاعات کامل تری مبل بادی خود را خریداری کنید . 

تولید و طراحی مبل بادی رنگی کودک

تولید و طراحی مبل بادی رنگی کودک کاملا شبیه به مبل های دیگر است که ساختار ابری داشته و عمدتا در آن ها از پایه های چوبی استفاده می شود . ولی برای تولید و ساخت مبل بادی رنگی کودک از هیچ پایه ای استفاده نشده است و تنها بدنه آن ها از مواد لاستیکی بسیار قوی و مقاوم ساخته شده است که علاوه بر داشتن کیفیت ساخت بالا و دوام وزن های بالا ، به خوبی می تواند انعطاف پذیری لازم را داشته باشد . 

وجود دستگیره ها و همچنین تکیه گاه بلند در این مبل بادی باعث شده است تا کودک بتواند در حالتی درست ، بر روی مبل بادی نشسته و از آن استفاده کند . توجه داشته باشید که بخش رویه این مبل بادی می تواند به خوبی انعطاف پذیر و فرم پذیر باشد ، زیرا این مبل بادی دارای رویه ای مواج است که البته توجه به این موضوع داشته باشید که سطح مبل دارای برجستگی می باشد . از نظر ظاهری این مبل بادی طراحی دو رنگ داشته که در تصویری که از محصول مشخص می باشد .

جنس مبل بادی رنگی کودک

برای تولید مبل بادی رنگی کودک از لایه های پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی ها لایه های بسیار خوبی هستند که در بیشتر مبل های بادی از این جنس استفاده می شود . پی وی سی ها انعطاف پذیر هستند و از این بابت می تواند برای محصولات بادی همچون مبل بادی ، تشک بادی و تخت خواب بادی استفاده شده است ، تا اینچنین محصولاتی نرم و طبی را داشته باشید . نکته قابل توجه دیگر در رابطه با پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد ، به همین دلیل بسیاری از کودکان می توانند برای استحمام نیز از مبل بادی رنگی کودک استفاده کنید . پی وی سی ویژگی بسیار خوبی دیگری دارد که می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کنیم .

راه اندازی مبل بادی رنگی کودک

برای اینکه بتوانید از مبل بادی رنگی کودک استفاده کنید نیاز است تا در ابتدا آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . با استفاده از پمپ های باد شاید حتی خود کودکان نیز بتوانند به سادگی مبل بادی را راه اندازی کنید . با این وجود شما و کودکان می توانند در هر زمان که دلخواهشان است ، مبل بادی را راه اندازی کرده و پس از استفاده آن را خالی کنند . این ویژگی به خریداران کمک خواهد کرد تا بتوانید از مبل بادی رنگی کودک در مسافرت ها نیز استفاده شود . بنابراین می توان گفت که پرتابل بودن از ویژگی های بسیار خوب مبل بادی رنگی کودک می باشد .

مراقبت و نگهداری مبل بادی رنگی کودک

یک مبل بادی همانطور که اشاره شد از پی وی سی ساخته شده است ، این جنس طول عمر بالایی را دارد ، ولی بایستی به این نکته توجه داشته باشید که مبل های بادی می توانند در صورت برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببیند . توجه داشته باشید که مبادا برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه برخورد داشته باشد ، در این حالت باد از مبل بادی خارج شده و برای اینکه بتوانید دوباره از مبل بادی استفاده کنید ، بایستی حتما آن را تعمیر کنید . برای کسب اطلاعات کامل نسبت به مبل بادی رنگی کودک می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
40 کیلو گرم
طول
64 سانتی متر
عرض
43 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودکان
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...