مبل بادی زیرپایی دار کودک اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 50 کیلو گرم
  • طول: 63 سانتی متر
  • عرض: 55 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیرپایی دار کودک از محصولات جدید شرکت اینتایم می باشد نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی زیرپایی دار کودک محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر وزن زیاد و فشار می باشد که از محصولات جدید شرکت اینتایم می باشد . بدنه ی این مبل از پی وی سی چندلایه بوده و بخش رویه ی آن از پی وی سی طرح چرم می باشد . همچنین بخش های کناری آن از پی وی سی طرح دار می باشد که زیبایی خاصی به مبل بخشیده است . همراه با این مبل یک عدد زیرپایی وجود دارد که استفاده از آن برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود . همراه با این مبل یک عدد برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که به کمک آن می توان در مواقعی که مشکلی برای محصول پیش آمده باشد آن را ترمیم کرد و از آن استفاده نمود . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی زیرپایی دار کودک اینتایم


مبل بادی زیرپایی دار کودک اینتایم یکی ازمحصولات مهیج و جالبی است که شرکت اینتایم به تازگی ان را برای رده سنی کودکان تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول ساختاری فوق العاده دارد و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.................


طراحی و ارگونومی ساخت


در ابتدای این مقاله سعی داریم تا به صورت کامل شکل گیری و شکل و شمایل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ساختاری شبیه به مبل های سنین بزرگسال دارد. در هر دو سمت این محصول جایگاه قرار گیری دست تعبیه شده است که کودک شما می تواند پس از نشستن بر روی این مبل به راحتی دستان خود را بر روی این نقاط قرار دهد. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول نیز دارای مقداری فرو رفتگی است که باعث می شود این قسمت نرم تر شود. همین عامل در خصوص بخش تکیه گاه این کالا هم وجود دارد. در کنار این موارد باید گفت که بخش تکیه گاه این مبل دارای شکل نیم دایره ای است که بسیار زیباست. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول دایره هایی در رنگ های ابی ، نارنجی و سبز دیده می شود که در روی زمینه سفید این کالا بسیار چشم نواز شده است. در کنار این موارد باید به بخش زیرپایی این محصول هم اشاره نمود که شکل و شمایل گرد داشته و از نظر ظاهر دقیقا شبیه به مبل این محصول می باشد که پس از نشستن کودک شما می تواند پاهای خود را بر روی این محصول قرار داده و بهبهترین شکل ممکن به استراحت بپردازد.



جنس بدنه


از دیگر موارد مهم در انتخاب این محصول جنس بدنه ان است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این مبل بادی رویه ای ساخته شده از جنس PVC طرح چرم می باشد که فوق العاده مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این کالا از نوع PVC طرح دار و کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه طراحی و تولید شده است که همه این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت این مبل بادی دارد.


ابعاد و وزن


این محصول مناسب برای استفاده یک نفر است که قادر است تا 50 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. هم چنین در خصوص ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که طول این کالا 63 سانتی متر ، عرض ان 55 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 32 سانتی متر می باشد.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


شما برای راه اندازی این مبل و زیرپایی ان نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. این پمپ باد را می توانید به صورت جداگانه تهیه کرده و اقدام به باد کردن این کالا کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که بر روی این محصول چند محفظه باد قرار گرفته است که با استفاده از ان ها می توانید به راحتی این محصول را باد کنید. این کار در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه انجام می شود. هم چنین در انتهای باد کردن این محصول باید محفظه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین باید برای مراقبت از این کالا هم در ابتدا از وارد کردن وزن بیشتر از 50 کیلو گرم و یا قرار دادن وسایل سنگین بر روی این محصول خودداری کنید. هم چنین سعی کنید وسایل نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند. البته گفتنی است که در کنار این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی این محصول را ترمیم نمایید.


جمع بندی


مبل بادی زیرپایی دار کودک اینتایم محصولی با کیفیت با طراحی خاص و شکیل می باشد که ساختاری فوق العاده داشته و بدنه ای بسیار مقاوم دارد. این محصول مناسب برای استفاده کودکان بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی هم راه اندازی می شود. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
50 کیلو گرم
طول
63 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
32 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...