مبل بادی سه نفره راحتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 280 کیلو گرم
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 98 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی سه نفره راحتی از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با قیمت مناسب و ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی سه نفره راحتی محصولی با کیفیت می باشد که در سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت 3 نفر همزمان استفاده نمایید . کف پی وی سی استفاده شده در این محصول سبب این شده است تا این قسمت به طور کامل در برابر آب مقاومت داشته باشد و بتوایند بدون نگرانی از این محصول در سطوح مختلف استفاده نمایید . برای باد کردن این محصول نیاز به یک پمپ باد برقی و یا دستی نیاز دارید که به کمک آن می توانید محصول خود را در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . ابعاد مناسب این محصول به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید و در هنگام استفاده با کمبود فضا روبرو نخواهید شد . راحتی این مبل بادی به گونه ای می باشد که حتی می توانید از این محصول برای خواب و استراحت های طولانی مدت خود نیز استفاده نموده و یا از آن برای تماشای تلویزیون و یا مطالعه استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی سه نفره راحتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

مبل بادی سه نفره راحتی یکی از سری محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که همانند نمونه های مشابه خود از نرمی و راحتی زبادی بهرمند می باشد . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد مناسب برای استفاده سه نفر همزمان می باشد و قابل استفاده در مکان های مختلف مانند منزل و کار می باشد . طراحی و رنگ بندی این محصول بگونه ای است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . روی این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده زا این محصول حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را شما می توانید با یک پمپ باد برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . این محصول دارای تکیه گاه بسیار نرمی می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . برای اشنایی بیشتری این محصول با ما همراه باشید ....

جنس بدنه : 

بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و سه نفر همزمان ممانند از آن استفاده نمایند . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول دارای یک دریچه باد از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد . 

طراحی و ساخت : 

طراحی و ساخت این مبل بادی بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول در رنگ قهوه ای تولید شده است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و همچنین از محصول می توانید در منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده است که بسیار مناسب برای اتاق نشیمن می باشد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که گودی کمر را پر کرده و به راحتی این محصول افزوده است و باعث ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : 

این محصول دارای ابعاد ( طول : 320 سانتی متر ، عرض : 98 سانتی متر ، ارتفاع : 102 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب و قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار از آن استفاده نمایید . محصول فوق دارای وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی آن را با خود حمل نمایید . این کالا دارای تحمل وزن 280 کیلوگرم می باشد که قابل استفاده برای استفاده سه نفر همزمان می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت :

مبل بادی سه نفره به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد . برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد برقی از نمایندگی محصولات بادی خریداری کرده سپس مبل خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده سپس از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده می توانید به کمک پمپ باد در کوتاه ترین زمان ممکن باد نمایید . این محصول دارای مقاومت بسیار بالا می باشد اما برای نگهداری صحیح این محصول باید از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید تا صدمه ای به محصول وارد نشود . 

جمع بندی : 

مبل بادی سه نفره یکی از بهترین مبل های بادی می باشد که در سال 2017 تولید و توسط شرکت اینتکس عرضه می گردد . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفت شده است از جنس پی وی سی سه لایه و مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف و قابل استفاده برای سه نفر همزمان می باشد و با توجه به رویه نرمی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نماییان استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
280 کیلو گرم
طول
320 سانتی متر
عرض
98 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای سه کوسن بادی
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
راحت و منعطف
مناسب استفاده در منزل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...