مبل بادی سه نفره چند کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 290 کیلو گرم
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی سه نفره چند کاره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی سه نفره چند کاره یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد می تواند بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و راحتی باشد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول میتوانید سه نفر همزمان استفاده نمایید بدون اینکه صدمه ای به مبل وارد شود .

 این مبل بادی دارای یک تشک متصل به بدنه می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . این محصول را شما می توانید با یک پمپ باد بهترین در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین می توانید باد آن را تخلیه کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول دارای سطح مواج و بسیار نرم می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن احساس راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد . 

این محصول با توجه به کارایی و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم یم کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید و همچنین با توجه به فرم های که این مبل بادی به خود می گیرد بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون و استراحت های روزمزه می باشد .

مبل بادی سه نفره چند کاره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاد نمایید و همچنین این محصول 1 سال خدمات پس از فروش دارد . در بست بندی این محصول یک دفترچه راهنما برای آموزش نصب مبل و یک برچسب تعمیرات برای تعمیر کردن محصول وجود دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی سه نفره چند کاره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

مبل بادی سه نفره چند کاره یکی از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و استحکام بالایی نیز می باشد که در این مطلب به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 


طراحی و ساخت

طراحی این مبل بادی سه نفره به گونه ای می باشد که مناسب برای استفاده های دائمی و همچنین استفاده برای میهمان ها نیز می باشد و دارای ظاهر شکیل و همچنین زیبا می باشد . رنگ سفید استفاده شده در این مبل بادی سبب این خواهد شد تا بتوانید از این مبل بادی در تمامی فضاها استفاده نمایید و بتوانید آن را با اکثر رنگ ها نیز هماهنگ نمایید . دسته های استاندارد تعبیه شده برای این محصول نیز سبب این شده اند تا بتوانید در هنگام استفاده احساس لذت بخشی را تجربه کرده و ساعات طولانی از این محصول استفاده نمایید . همچنین بسیاری از این محصول به دلیل داشتن ابعاد مناسب و همچنین پشتی استاندارد برای مطالعه و یا تماشای تلویزیون نیز استفاده می کنند . همچنین می توانید از این مبل بادی برای استراحت های کوتاه مدت میان روز و همچنین خواب های کوتاه خود نیز استفاده نمایید . 


جنس بدنه

بدنه این مبل بادی سه نفره از پی وی سی چرمی تهیه شده است و استحکام بسیار بالایی نیز در برابر اشیاء نوک تیز داشته و می توانید بدون نگرانی از این محصول در شرایط مختلف استفاده نمایید . بخش رویه این محصول از پی وی سی چرمی و بخش های کناری این مبل بادی سه نفره نیز از همین جنس تهیه شده اند و استحکام قابل قبولی را به محصول بخشیده اند . البته برای راحتی در استفاده می توانید از روکش های مخصوصی که برای مبل ها وجود دارند استفاده نمایید . بخش کف این مبل بادی نیز از پی وی سی دو لایه چرمی تهیه شده است و به طور کامل ضد آب نیز می باشد و می توانید بدون نگرانی بابت بروز مشکل در صورت برخورد با آب از این محصول استفاده نمایید . 


ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی سه نفره دارای 145 سانتی متر طول ، 85 سانتی متر عرض و 95 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی بوده و می توانید از آن در اکثر نقاط منزل خود و یا دفتر کار نیز استفاده نمایید . ابعاد مناسب این محصول سبب این شده است تا بتوانید این مبل بادی را به راحتی به همراه خود حمل نموده و در منزل آن را جابجا نمایید و از آن استفاده نمایید . البته وزن کم این محصول نیز به این نکته کمک بسزایی نموده است . تحمل وزن 290 کیلوگرمی این مبل بادی نیز سبب این شده است تا در هنگام استفاده نگران بروز مشکل برای آن نباشید و بتوانید با خیال آسوده از این مبل بادی استفاده نمایید . البته برای بیشتر کردن این تحمل وزن می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول این عمل را انجام دهید . 


جمع بندی

مبل بادی جدید سه نفره چرمی از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای مقاوم بوده و مناسب برای استفاده های روزمره و همچنین طولانی مدت می باشد . بدنه ضد آب و کف دولایه از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شود . قابلیت چندکاره بودن این مبل بادی نیز از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود که به کمک این ویژگی می توانید این محصول را تبدیل به تخت نموده و از أن استفاده نمایید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش شرکت اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
290 کیلو گرم
طول
145 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
95 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
نوع مبل
دو نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...