مبل بادی شناور یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 53 سانتی متر
  • عرض: 56 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شناور یک نفره از سری محصولات جدید معرفی شده به بازار و مخصوص استخر می باشد ، نمایندگی محصولات بادی عرضه با ارزان ترین قیمت ها

مبل بادی شناور یک نفره از سری محصولات جدید معرفی شده به بازار و مخصوص استخر می باشد که طرف داران بسیاری هم دارد ، که برای راحتی در تفریح از این محصول استفاده بسیاری می کنند. این مبل بادی مخصوص یک نفر بزرگسال طراحی شده است و تحمل وزن 90 کیلوگرم را دارد ، ابعاد این مبل نیز مناسب یک نفر می باشد ، طول مبل بادی 53 سانتی متر ، عرض مبل بادی 56 سانتی متر و ارتفاع آن 66 سانتی متر می باشد. جنس رویه و جنس بخش کناری این مبل از پی وی سی طرح چرم با بهترین کیفیت و جنس کف آن نیز از پی وی سی دولایه مقاوم می باشد . این محصول را شما می تانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری  نمایید . 

مبل بادی شناور یک نفره از شناور های بسیار عالی با ساختار بادی می باشد که می تواند به افراد اجازه دهد تا بتوانند به راحتی بر روی آب شناور مانده و اینچنین به تفریحات آبی بپردازند و لحظات شادی را برای خود رقم بزنند . مبل بادی شناور یک نفره قابل استفاده برای بزرگسالان است زیرا ابعاد آن می تواند بستر را برای نشستن یک فرد بزرگسال فراهم کند . همچنین این مبل بادی شناور به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را به سادگی تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی ببیند . 

توجه داشته باشید که ویژگی های لوازم شنا تفریحات آبی متفاوت می باشد و بایستی به آن ها توجه داشته باشید . به همین دلیل نیز در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل مبل بادی شناور یک نفره خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در هنگام استفاده از محصول بادی خود با مشکلی مواجه نشوید . 

ساخت و تولید مبل بادی شناور یک نفره

ساخت و تولید مبل بادی شناور یک نفره شبیه به یک مبل بادی است که تنها تفاوت آن با سایر مبل های بادی خانگی این است که ارتفاع نشیمنگاه آن کم بوده و علت آن نیز قابلیت استفاده از این مبل بادی بر روی آب است ، بنابراین شما می توانید به سادگی از مبل بادی خود بر روی آب استفاده کنید . این طراحی بی نظیر باعث شده است تا مبل بادی شناوری بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد . ولی توجه داشته باشید که بهتر است از آن در آب های آرام استفاده کنید که نظیر آن ها می توان به آب استخر و آب دریاچه ها و برکه های کوچک اشاره کرد . 

تصاویری ازمحصول را از این مبل بادی شناور مشاهده می کنید که بخش کف و پشتی آن به صورت بادی طراحی شده است و دیواره های آن ساختاری غیر بادی دارد . این طراحی بی نظیر و هوشمندانه اجازه خواهد داد تا بخش نشیمنگاهی مبل بادی شناور تا حدودی در زیر آب قرار بگیرد و تنها لبه های بادی مبل که در واقع همان دستگیره و البته پشتی مبل بادی هستند بر روی آب قرار بگیرد تا اینچنین بدن شما در داخل آب قرار گرفته و بتوانید حس خوبی را در هنگام استفاده از مبل بادی شناور یک نفره داشته باشید .

جنس بدنه مبل بادی شناور یک نفره

جنس بدنه اصلی مبل بادی شناور یک نفره از لایه های ضخیم پی وی سی می باشد . برای بخش های بادی و همچنین بخش های سفید رنگ مبل بادی که ساختار غیر بادی دارد نیز از همین جنس pvc استفاده شده است و تنها تفاوت در آن این است که از طراحی بادی در دیواره های مبل استفاده نشده است . این جنس کاملا ضد آب است و به همین دلیل نیز یکی از گزینه های اصلی برای تولید مبل بادی شناور یک نفره به شمار آمده است . این جنس همچنین در برابر نور آفتاب مقاوم بوده و به همین دلیل نیز شما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از مبل بادی شناور یک نفره در آب های آزاد و یا استخر های روباز نخواهید داشت . 

راه اندازی مبل بادی شناور یک نفره

این محصولات همانطور که اشاره شد ساختار بادی دارد  به همین دلیل برای استفاده از آن ها بایستی بدنه مبل بادی را با باد راه اندازی کنید تا قابل استفاده گردد . برای اینکار شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید تا با سرعت بیشتری اینکار را انجام دهید . برای راه اندازی بایستی حتما به میزان باد توجه داشته باشید و مبل بادی را در یک محل مناسب قراردهید و آن را راه اندازی کنید تا صدمه ای نبیند .

مراقبت و نگهداری از مبل بادی شناور یک نفره

مراقبت و نگهداری از مبل بادی بسیار مهم است و اگر می خواهید که مبل بادی شناور شما قابل استفاده برای طولانی مدت باشد ، حتما آن را در داخل آب استخر کرده و در خشکی استفاده نکنید . از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه به خصوص بخش های بادی آن اجتناب کنید . شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب دیدگی در صورتی که وسعت آسیب دیدگی کم و در اندازه یک سوراخ باشد ، با استفاده از برچسب تعمیراتی آن را تعمیر کنید .

نوع
تفریحی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
53 سانتی متر
عرض
56 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
دیواره های PVC
دارای تکیه گاه در قسمت فوقانی مبل
بدنه ضد آب
قابل استفاده در استخر ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...