مبل بادی طرح توپ بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 82 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح توپ فروش صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران و ارسال کشور به تمام نقاط کشور

مبل بادی طرح توپ یکی از مبل های پر طرفدار است که افراد بسیاری در شرایط مختلف از آن استفاده می کنند و محیط های ورزشی و باشگاه ها و یا فروشگاه های توزیع لوازم ورزشی تا کنون خرید های بسیاری را برای قرار دادن مبل های طرح توپ ورزشی ثبت کرده اند. اما اغلب مدل های مبل بادی طرح توپ برای کودکان بوده که اکنون با تولید محصول بزرگسال آن، بزرگسالان نیز تا سقف وزنی 90 کیلوگرم می توانند به سادگی از این محصول استفاده کنند. بدنه این مبل بادی از لایه های ضخیم پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و فشار وارده را به سادگی تحمل میکند. و با توجه به بسته بندی بسیار کوچکی که دارد می توان این مبل بادی را به سادگی جمع کرده و حمل کرد تا در شرایط مختلف مورد استفاده قرار داد. شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی طرح توپ بزرگسال با طراحی بسیار دوست داشتنی خود می تواند یک مبل ایده آل برای نشستن باشد و به خوبی می تواند با ابعادی که دارد توسط بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار بگیرد . این محصولات بادی می توانند مبل هایی طبی و بسیار نرم و راحت باشند که می توانید به سادگی از آن ها استفاده کرده و برای مدت های طولانی بدون اینکه از نشستن خسته شوید از مبل بادی استفاده کنید . در ادامه نیز فروشگاه اینتکس تهران به نقد و بررسی مبل بادی طرح توپ بزرگسال خواهد پرداخت تا شما را در خرید مبل بادی مد نظرتان راهنمایی کند . 

ساخت و تولید مبل بادی طرح توپ بزرگسال

ساخت و تولید مبل بادی طرح توپ بزرگسال تقریبا کرد بوده و به دلیل طراحی که شبیه به توپ دارد ، اینگونه طراحی شده است . اما با توجه به اینکه برای مبل پشتی و تکیه گاه در نظر گرفته شده است ، کمی ارتفاع آن بیشتر شده و توپ را تقریبا از حالت گرد خارج کرده است ، ولی طراحی رنگی و تکه تکه محصول ، آن را بسیار شبیه به توپ چهل تکه فوتبال کرده است که علاقه مندان به این نوع طرح های فانتزی می توانند مبل بادی خود را کاملا منحصر به فرد خریداری کرده و محیط اطراف را با استفاده از مبل بادی زیبا و شیک کنند . 

حتی بسیاری از مردم از این نوع مبل ها برای دیزاین استفاده می کنند ، ولی با توجه به طراحی نظیر و ساختار طبی که دارند ، می تواند بسیار نرم و راحت باشد . نشیمنگاه مبل بادی به همراه تکیه گاه آن به خوبی انعطاف پذیری لازم را به مبل بخشیده اند و همچنین نرمی و راحتی را برای فرد استفاده کننده به همراه دارد تا اینچنین در صورت استفاده طولانی مدت از مبل بادی ، هیچ فشاری به اندام های آن ها وارد نشده و بتوانند برای مدت طولانی نیز از مبل بادی استفاده کنند . 

جنس مبل بادی طرح توپ بزرگسال

برای تولید و ساخت مبل بادی طرح توپ بزرگسال از رویه پی وی سی با طراحی براق استفاده شده است . هر دو رنگ مبل از همین جنس ساخته شده است و طراحی چاپی آن کاملا ثابت خواهد بود و به مرور زمان تیره و یا کدر نخواهد شد . این جنس طول عمر بالایی دارد و انعطاف پذیر بودن آن باعث شده است تا مبل بادی بسیار نرم و راحت باشد . این جنس در صورت نگهداری صحیح و جلوگیری از آسیب دیدن و سوراخ شدن می تواند سال های سال طول عمر داشته باشد ، زیرا در برابر شرایط مختلف محیطی مقاوم است و سرما یا گرما ، رطوبت و آب ، نور آفتاب و اشعه های آن هیچگونه آسیبی را به مبل بادی نخواهد زد .

ابعاد و تحمل وزن مبل بادی طرح توپ بزرگسال

طولی که این مبل بادی طرح توپ بزرگسال دارد ، برابر با 90 سانتی متر و عرض آن نیز 82 سانتی متر است ، این در حالی است که ارتفاع آن 85 سانتی متر بوده و به خوبی می تواند کمر را پوشش داده و از وارد شدن فشار به مهره های کمری به خوبی جلوگیری کند . همچنین آستانه تحمل وزن مبل بادی طرح توپ بزرگسال 90 کیلوگرم می باشد که به خوبی می توان گفت ، اغلب بزرگسالان می توانند از آن بدون نگرانی استفاده کنند . این تحمل وزن بسیار خوب به دلیل استفاده از جنس بسیار خوب پی وی سی و ساختاری است که برای تولید بخش های داخلی مبل بادی استفاده شده است .

راه اندازی مبل بادی طرح توپ بزرگسال

برای راه اندازی تنها کافیست تا محصول را از جعبه یا همان کارتن خود خارج کرده و به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید . اگر دوست دارید که راه اندازی سریع تر صورت بگیرد می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که اغلب مدل ها دارای نازل های مختلف هستند که به سادگی می توانید مبل بادی خود را نیز راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که باد مبل را کنترل کنید و پس از استفاده دریچه باد را ببندید . برای تهیه پمپ باد نیز می توانید از فروشگاه اینتکس تهران اقدام کنید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
90 سانتی متر
عرض
82 سانتی متر
ارتفاع
58 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...