مبل بادی طرح توپ بسکتبال کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 56 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح توپ فروش صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران و ارسال کشور به تمام نقاط کشور

این روز های طرح های مختلفی برای ساخت وسیله های مخصوص کودکان استفاده می شود که بتوان نظر آن ها را جلب کرد و کودکان بتوانند نهایت لذت را از وسیله خود ببرند. مبل بادی طرح توپ بسکتبال کودک یکی از این تولیدات است که کودکان مخصوصا پسر بچه ها را جذب خود می کند. جنس بخش های مختلف این مبل بادی کودک از پی وی سی با مقاومت بالا می باشد و ابعاد مناسبی برای استفاده یک کودک دارد. طول ای مبل 56 سانتی متر ، عرض مبل 60 سانتی متر و ارتفاع آن 40 سانتی متر می باشد. این مبل دارای بدنه دو رنگ می باشد که زیبایی بیشتری به محصول بخشیده است ، علاوه بر این ها از این مبل بادی می توان بر روی آب نیز استفاده نمود که یک ویژگی منحصربه فرد به شمار می آید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی طرح توپ بسکتبال از دوست داشتنی ترین مبل های بادی است که می توانید آن را برای نشستن های کودکان تهیه کنید تا اینچنین بتوانند برای مدت طولانی از مبل بادی استفاده کرده و احساس راحتی بسیار خوبی را داشته باشند . این مبل بادی از ساختار بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند یک نشیمنگاه طبی برای آن ها باشند تا بتواند برای مدت طولانی از محصول استفاده کنند بدون اینکه از نشستن خسته بشوند و فشاری را بر روی اندام های خود احساس کنند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول همراه ما باشید تا بتوانید بهترین مبل بادی را برای کودک خود خریداری کنید .

ساخت و تولید مبل بادی طرح توپ بسکتبال

برای تولید این مبل بادی از ساختاری استاندارد استفاده شده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این مبل بادی دارای یک نشیمنگاه بلند و به صورت مواج می باشد که این برجستگی ایجاد شده بر روی بخش نشیمنگاهی باعث شده است تا به خوبی سطح مبل بادی انعطاف پذیر باشد و اینچنین بتواند حس خوبی را به کودک در هنگام استفاده بدهد . یک مبل بادی بایستی از طراحی استاندارد برخوردار باشد ، به مانند مبل بادی طرح توپ بسکتبال که دارای پشتی و تکیه گاه بوده و اینچنین کودک می تواند برای خوابیدن و استراحت کردن به سادگی از مبل استفاده کند ، بدون اینکه فشاری به اندام ها و بخش تحتانی بدون او وارد شود .

جنس مبل بادی طرح توپ بسکتبال

جنسی برای تولید و ساخت مبل بادی طرح توپ بسکتبال در نظر گرفته شده است ، از لایه های ضخیم پی وی سی می باشد که امروزه به عنوان پایه و اساس ساخت انواع محصولات بادی شناخته می شود . از ویژگی های بسیار خوب این جنس میتوان به ضد آب بودن آن اشاره کنیم ، این ضد آب بودن می تواند باعث طول عمر بیشتر محصول شود و به کودکان اجازه دهد تا به سادگی بتوانند از مبل بادی در داخل حمام نیز استفاده کنند . این مبل بادی را اهمچنین می توان در بیرون از خانه نیز استفاده کرد . چرا که این جنس در برابر نور آفتاب نیز کاملا مقاوم می باشد . 

راه اندازی مبل بادی طرح توپ بسکتبال

برای راه اندازی این مبل بادی می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید ، پمپ های باد مدل های مختلفی دارند ولی ما به شما استفاده از پمپ های باد دستی را پیشنهاد می کنیم که هم از نظر قیمتی ارزان هستند و همچنین نیازی به برق نداشته و می توانید از آن ها در هر جایی استفاده کنید و از خرید خود کاملا راضی باشید . برای راه اندازی شما می توانید حتی از روش های دیگر و با دهان نیز مبل بادی را راه اندازی کنید و استفاده از پمپ باد تنها یک پیشنهاد می باشد . در راه اندازی حتما توجه داشته باشید که میزان باد مبل خیلی زیاد از حد نباشد به طوریکه به بدنه فشاری وارد نشود . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی را در یک محل مناسب راه اندازی کنید . این توصیه را به کودکان خود بکنید که مبل های بادی آسیب پذیر هستند و در صورت استفاده از آن ها در محیط های بیرون از خانه حتما از زیرانداز استفاده کنند . 

تعمیرات مبل بادی طرح توپ بسکتبال

برای تعمیرات مبل بادی شما می توانید با تهیه برچسب تعمیراتی به سادگی مبل بادی خود را برداشته و پس از یافتن محل آسیب دیدگی به سادگی مبل را تعمیر کنید . این برچسب ها به خوبی می توانند بر روی بدنه مبل بادی بچسبند و مانع از خروج باد بشوند ، از این رو به سادگی می توانید از مبل بادی خود دوباره استفاده کنید . تعمیرات مبل بادی بایستی توسط والدین انجام بگیرد و کودکان نمیتوانند این کار را بکنند . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی را می توانید با کمک فروشگاه اینتکس تهران نیز انجام دهید ، بدین صورت که مبل بادی را تحویل فروشگاه بدهید تا خود فروشگاه با استفاده از تجربه بسیار خوب خود ، به صورت تخصصی مبل بادی را تعمیر کند . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
56 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو رنگ
قابل استفاده بر روی آب
دارای طرح های مختلف
مناسب استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...