مبل بادی طرح ستاره شفاف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 50 کیلو گرم
  • طول: 76 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح ستاره شفاف از محصولات شرکت اینتکس تهران می باشد با قیمت ارزان در نمایندگی فروش محصولات بادی intex عرضه میشود

مبل بادی طرح ستاره شفاف از سری محصولات راحتی شرکت اینتکس تهران می باشد که در نوع خانگی با ویزگی های بسیار طراحی و تولید شده است ، امروزه طراحی هر محصولی امری بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد که تولیدکنندگان به آن توجه بسیاری می کنند این مبل نیز زیبایی خاصی دارد و نظر هر خریداری را جلب می کند. ابعاد این مبل بادی یک نفره نیز قابل توجه است ، طول ، عرض و ارتفاع این مبل بادی 76 سانتی متر می باشد و جنس بخش های مختلف این مبل بادی نیز از پی وی سی با مقاومت و زیبایی منحصر به فرد می باشد این مبل برای استفاده کودکان ساخته شده و تحمل وزنی برابر 50 کیلوگرم را نیز دارد.

مبل بادی طرح ستاره شفاف با طراحی بسیار زیبای خود توانسته یکی از پر فروش ترین مبل های بادی کودک در فروشگاه اینتکس تهران باشد . یک مبل بادی به دلیل طراحی خاص و متفاوتی که دارد ، در کنار جنس بسیار خوب و انعطاف پذیر خود ، به خوبی بستری نرم و راحت را در اختیار کودکان قرار دهد . در این مطلب نیز فروشگاه اینتکس تهران قصد دارد تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات ساختاری مبل بادی طرح ستاره شفاف آشنا کند تا بهتر بتوانید مدل مد نظر خود را خریداری کنید . 

تولید و ساخت مبل بادی طرح ستاره شفاف

طراحی و ساخت این مبل بادی بسیار شبیه به مبل های بادی دیگر می باشد و تشکیل شده از دو بخش نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه است که در کنار یکدیگر یک مبل راحتی را ایجاد کرده اند . این محصول از نظر آرگونومی بسیار خوب بوده و می تواند برای کودکان نیز بسیار مناسب باشد تا اینچنین فشاری به کمر و اندام های آن ها وارد نشود و بتوانند برای مدت طولانی از مبل بادی استفاده کنند . توجه داشته باشید که مبل های بادی نیاز به راه اندازی دارند تا قابل استفاده شوند که این کار بسیار ساده و راحت است . با توجه به استفاده از لایه های شفاف و طراحی ستاره ای باعث شده است تا این مبل بادی بسیار زیبا و شیک شود .

ویژگی های مبل بادی طرح ستاره شفاف

از ویژگی های بسیار خوب مبل بادی طرح ستاره شفاف می توان به داشتن بخش نشیمنگاهی مواج اشاره کرد که این طراحی بی نظیر می تواند باعث انعطاف پذیری هر چه بهتر مبل شده و راحتی را به کودکان هدیه دهد . همچنین از ویژگی های بسیار خوبی که تنها مختص مبل های بادی است ، وزن بسیار سبک آن ها می باشد که کودکان به سادگی می توانند آن را برداشته و در هر جایی از خانه استفاده کنند . توجه داشته باشید که مبل های بادی می توانند گزینه ای مناسب برای استفاده در سفر ها باشند ، زیرا حجم بسته بندی بسیار کوچکی را دارند ، بنابراین شما می توانید تمامی مبل های بادی را اعم از مبل بادی کودک و یا بزرگسال در سفر ها استفاده کنید .

جنس بدنه مبل بادی طرح ستاره شفاف

برای ساخت و تولید مبل بادی طرح ستاره شفاف از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی ها یکی از بهترین مواد ها برای تولید محصولات بادی هستند که مدل های مختلف از جمله شفاف را دارند . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت مبل بادی طرح ستاره شفاف بسیار خوب است و این شفافیت تنها به دلیل طراحی آن بوده و نشان از نازکی مبل بادی ندارد . این جنس ضد آب است و در صورت خیس شدن نیز مشکلی برای آن به وجود نمی آید به همین دلیل کودک می تواند از آن در حمام نیز استفاده کند . همچنین این جنس در برابر گرما و سرمای آب و هوا نیز مقاوم است و نور آفتاب نیز به آن صدمه ای وارد نمی کند .

نحوه استفاده از مبل بادی طرح ستاره شفاف

برای استفاده از مبل بادی طرح ستاره شفاف تنها نیاز است تا بدنه بادی آن را باد کنید . برای باد کردن شما نیاز به پمپ باد دارید که البته با توجه به کوچک بودن مبل بادی شاید نیازی به پمپ هم نباشد ، ولی با پمپ باد راحت تر می توانید مبل را باد کنید . توجه کنید که ساختار این محصول دو تکه بوده و به همین دلیل دو دریچه باد در بدنه آن وجود دارد که بایستی نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه مبل را راه اندازی کنید . 

نگهداری از مبل بادی طرح ستاره شفاف

این محصول بادی برای کودکان طراحی شده و بایستی به کودکان در رابطه با استفاده از مبل بادی طرح ستاره شفاف توصیه هایی را بدهید تا آسیبی به آن وارد نشود . برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه به سادگی می تواند موجب سوراخ شدن آن شود . همچنین توجه داشته باشید که مبل بادی بر اثر فشار زیاد و یا باد کردن زیاد هم ممکن است آسیب ببیند .

نوع
خانگی
تحمل وزن
50 کیلو گرم
طول
76 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 600 گرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابل استفاده در سفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...