مبل بادی قرمز گل دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 92 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی قرمز گل دار یکی از مبل های یک نفره جدید در نمایندگی با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

مبل بادی قرمز گل دار یکی از مبل های یک نفره جدید و دوست داشتنی است که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. با توجه به رنگ آمیزی و ظاهر این کالا می توان آن را در شرایط مختلفی همچون آشپزخانه، اتاق بانوان و یا آرایشگاه ها مورد استفاده قرار داد. تنها نکته قابل توجه در مورد محل قرار گیری عدم برخورد شئ تیز و فشار وارده بیش از حد است که ممکن است به مبل صدمه وارد کند. قسمت های اصلی بدنه با توجه به مبل های سنتی تولید شده اند و دارای نشیمنگاه و پشتی به همراه دسته های جداگانه برای استراحتگاه دست هستند. این مبل بادی کیفیت بسیار خوبی داشته و استفاده از لایه های ضخیم در کنار پرس های حرارتی مستحکم باعث شده است طول عمر بالایی از آن شاهد باشیم.

مبل بادی قرمز گل دار از سری مبل های بسیار دوست داشتنی و زیبا می باشد که فروشگاه اینتکس تهران به دلیل اینکه بسیاری از مشتریان به دنبال مبل های زیبا و دوست داشتنی پرتابل هستند ، موجود کرده است . توجه داشته باشید که تشک های بادی برای سنین خاصی طراحی شده اند و ممکن است برخی از آن ها برای سنین بزرگسال و برخی از آن ها برای کودکان ساخته شده باشد ، به همین دلیل نیز بایستی به این نکته توجه داشته باشید و خرید مبل بادی خود را آگاهانه انجام دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به نقد و بررسی بیشتر مبل بادی قرمز گل دار خواهیم پرداخت تا بتوانید بهتر انتخاب خود را انجام دهید . 

ساخت و تولید مبل بادی قرمز گل دار

از ویژگی های ساختاری که می توان نسبت به مبل بادی قرمز گل دار اشاره کرد ، طراحی آن به صورت استاندارد است که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، این طراحی شامل دسته ها و تکیه گاه است که می تواند برای شما یک نشیمنگاه عالی را فراهم کند تا اینچنین بتوانید برای مدت طولانی بر روی مبل بادی نشسته و از استفاده از محصول لذت ببرید . توجه داشته باشید که بخش نشیمنگاه و پشتی مبل بادی قرمز گل دار به صورت مواج ساخته شده است تا اینچنین بتواند انعطاف پذیری بسیار بیشتری را داشته باشد و فرد برای مدت طولانی تری بتواند بر روی مبل بادی بنشیند . 

ابعاد بزرگ محصول و ارتفاع پشتی آن نیز فضای کافی را برای استراحت کردن و نشستن فراهم خواهد کرد .  بدین ترتیب شما می توانید برای تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب ، دیدن مناظر ، صحبت کردن و ... از این مبل بادی استفاده کنید . ویژگی های بسیار خوب این محصول از جمله وزن سبک آن باعث شده است تا بتوانید به سادگی از محصول در هر جایی از خانه استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که این محصول حجم بسته بندی بسیار کوچکی نیز دارد و به همین دلیل شما می توانید محصول را جمع کنید تا فضایی اشغال نشود . 

جنس مبل بادی قرمز گل دار

برای ساخت و تولید مبل بادی قرمز گل دار از جنس بسیار خوب pvc استفاده شده است . پی وی سی استفاده شده در این محصول رنگی بوده و دارای ضخامت بسیار خوبی است و همین موضوع در کنار داشتن ساختاری لایه لایه ، باعث شده است تا مبل بادی قرمز گل دار به خوبی وزن های بالا را تحمل کند . انعطاف پذیری این جنس بسیار عالی بوده و از نکات دیگر آن می توان به ضد آب بودن اشاره کنیم . این محصول بسیار مناسب برای مسافرت نیز می باشد . 

راه اندازی مبل بادی قرمز گل دار

برای راه اندازی و استفاده از مبل بادی قرمز گل دار می توانید یک پمپ باد تهیه کنید . با استفاده از پمپ های باد می توانید با سرعت بیشتری راه اندازی را ادامه دهید . پمپ های باد زیادی در بازار و در فروشگاه تهران اینتکس وجود دارد که بسته به علاقه خود می توانید آن ها را خریداری کنید ولی بهترین مدل از نظر فروشگاه اینتکس برای راه اندازی مبل بادی قرمز گل دار ، استفاده از پمپ های باد دستی می باشد . این محصول تنها دارای یک دریچه باد است و از آن طریق تمامی بخش ها راه اندازی خواهد شد .

مراقبت و نگهداری مبل بادی قرمز گل دار

توصیه می شود که در هنگام راه اندازی مبل بادی قرمز گل دار ، باد آن را کنترل کنید و خیلی زیاد از حد محصول را راه اندازی نکنید . از سوی دیگر توصیه می شود که مبل های بادی خود را در محل تمیز راه اندازی کنید که سنگ ریزه و شئ بر روی زمین باقی نمانده باشد . بهتر است که مبل بادی خود را در کنار وسایل گرمایشی چون بخاری ها و اجاق گاز قرار ندهید . همچنین پریدن بر روی مبل بادی و برخورد اجسام تیز می تواند منجر به آسیب دیدن مبل بادی شود .

نوع
خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
92 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
طراحی و رنگ زیبا
بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...