مبل بادی لیدی باگ کودک

کد bestway 75061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 79 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی لیدی باگ کودک از سری محصولات شرکت بست وی می باشد در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی مبل بادی یک نفره و مبل بادی کودک

مبل بادی لیدی باگ کودک از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است. این مبل بادی مخصوص کودکان و در نوع خانگی ، سفری طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این مبل بادی کودک 79 سانتی متر ، عرض آن 76 سانتی متر و ارتفاع این مبل 79 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را داراست. جنس رویه این مبل بادی کودک از پی وی سی طرح چرم  ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف این مبل بادی از پی وی سی دولایه می باشد که باعث افزایش مقاومت این محصول میشود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی لیدی باگ کودک از زیبا ترین مبل های بادی طراحی شده توسط شرکت بزرگ بست وی می باشد که با توجه به علاقه مندی بسیار زیاد کودکان به مبل های بادی زیبا با ساختار عروسکی ، فروشگاه اینتکس تهران ، مبل بادی لیدی باگ کودک را موجود کرده است تا والدین با توجه به سلیقه کودکان خود ، این محصولات بسیار کاربردی را خریداری کنند . مبل بادی یک محصول طبی بوده و برای کودکان نیز بسیار مناسب است . در ادامه با بررسی بیشتر مبل بادی لیدی باگ کودک ، بهتر می توانید با محصول آشنا شوید . 

ساخت و تولید مبل بادی لیدی باگ کودک

ساخت و تولید مبل بادی لیدی باگ کودک همانطور که از نام محصول پیداست ، به صورت بادی می باشد که این طراحی بادی به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، زیرا طراحی آن به صورت لایه لایه انجام شده است و طراحی بی نظیر محصول نیز توسط شرکت بزرگ و با تجربه بست وی انجام شده است . از نظر ساختاری ، این مبل بادی به خوبی می تواند بدن کودک را در یک راستای مناسب قرار دهد ، وجود پشتی و تکیه گاه در محصول ، در کنار دسته های کناری آن ، باعث شده است تا به کمر کودک فشاری وارد نشود .

ویژگی های مبل بادی لیدی باگ کودک

تصویری از محصول را در بالا مشاهده می کنید که ساختار عروسکی را به شما نشان می دهد ، این طراحی بی نظیر می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد و یک وسیله ای سرگرم کننده و دوست داشتنی ، اما در عین حال مناسب برای نشستن فراهم کند . توجه داشته باشید که بخش نشیمنگاهی مبل بادی به صورت مواج و برجسته طراحی شده است تا اینچنین کودک احساس راحتی را داشته باشد . با توجه به ابعادی که این محصول دارد ، شرکت بست وی رده سنی محصول را زیر سنین 9 سال در نظر گرفته است . این مبل به خوبی می تواند تا وزن 70 کیلوگرم را تحمل کند .

جنس مبل بادی لیدی باگ کودک

برای ساخت و تولید مبل بادی لیدی باگ کودک از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است . بست وی همواره سعی داشته تا با استفاده از این ماده کاربردی ، تمامی محصولات بادی خود را سازگار با محیط زیست بسازد تا اینچنین به کودکان و پوست لطیف آن ها نیز صدمه ای وارد نشود ، چرا که پی وی سی ضد حساسیت است و مواد اولیه آن طبیعی می باشد . این جنس ضد آب بوده و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نیز آسیبی نخواهد دید . 

راه اندازی مبل بادی لیدی باگ کودک

برای راه اندازی مبل بادی لیدی باگ کودک شما می توانید از انواع پمپ های باد استفاده کنید که می توانید با مراجعه به دسته بندی پمپ باد در وبسایت فروشگاه اینتکس تهران ، آن ها را مشاهده و بهترین را انتخاب کنید . هر چند ما به شما پیشنهاد می دهیم که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که هم ارزان بوده و همچنین در مکان هایی که برق وجود دارد نیز می توانید از محصول استفاده کنید .

نگهداری و مراقبت مبل بادی لیدی باگ کودک

با توجه به اینکه مبل بادی لیدی باگ کودک برای کودکان ساخته شده است ، نیاز است تا به درستی از محصول استفاده شود تا مبادا به آن آسیبی وارد نشود ، چرا که این محصول ساختار بادی داشته و بدنه آن نازک است ، بنابراین در برخورد اجسام تیز و برنده به سادگی می تواند آسیب ببیند . همچنین اگر کودک قصد دارد تا از محصول در خارج از خانه استفاده کند ، حتما مبل بادی لیدی باگ کودک را بر روی زیرانداز راه اندازی نماید .

سخن پایانی

شما دوست داران مبل بادی لیدی باگ کودک می توانید این محصول زیبا و دوست داشتنی را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . توجه داشته باشید که حتما با در نظر داشتن ویژگی های محصول و رده سنی آن ، مبل بادی لیدی باگ کودک را خریداری کنید . شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری خرید های خود را از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید . 


نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
79 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 700 گرم
قابلیت استفاده برای سنین زیر 9 سال
دارای سطح گرد
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...