مبل بادی نایلونی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 50 کیلو گرم
  • طول: 45 سانتی متر
  • عرض: 38 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی نایلونی ، فروش صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان ، ارسال به تمام نقاط کشور نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس

مبل بادی نایلونی کودک یکی از محصولات متفاوت و بسیار خوب در رده مبل های بادی می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی دارد و بدنه آن از پی وی سی ساخته شده است اما ساختار آن مشابه نایلون می باشد که براق بوده و رنگ آبی نیز دارد. این محصول دارای دو قسمت پشتی و نشیمنگاه بوده که راحتی بسیار خوبی را به همراه داشته و ارگونومی خوبی دارد. این کالا را می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی حمل و جابجا کنید. برای این کار در ابتدا لازم است باد آن را خالی کرده و در بسته بندی و یا ساک حمل قرار دهید و در مقصد دوباره آن را توسط پمپ باد دستی و یا برقی راه اندازی کنید. لازم به ذکر است که همراه این محصول پمپ باد ارائه نشده و می بایست آن را به صورت جداگانه خریداری کنید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

مبل بادی نایلونی کودک از مبل های بادی بسیار دوست داشتنی با طراحی زیبا برای استراحت کردن و خوابیدن کودکان می باشد که می توانید آن را به عنوان یک هدیه دوست داشتنی برای کودکان خریداری کنید تا بتوانند برای بازی ها و همچنین نشستن از آن استفاده کنند . طراحی بادی در این محصولات باعث شده است تا انعطاف پذیری بسیار خوبی را از مبل بادی داشته باشیم تا اینچنین کودکان حس خوبی را در هنگام استفاده از مبل بادی داشته باشند . در بخش های بعدی بیشتر با این محصول بادی آشنا خواهید شد .

تولید و طراحی مبل بادی نایلونی کودک

از ویژگی های طراحی و تولید مبل بادی نایلونی کودک می توان به استفاده از پشتی و تکیه گاه مبل اشاره کرد که به صورت مجزا و ساختاری دو تکه تولید شده است . این محصول شامل یک بخش نشیمنگاهی و یک بخش تکیه گاه می باشد که به یکدیگر وصل شده اند ، تکیه کاه آن تقریبا کشیده است و تا کناره ها نیز آمده است ، این کناره ها می توانند به عنوان یک دسته مبل مورد استفاده قرار بگیرند . از ویژگی های ساختاری و نحوه طراحی این محصول می توان به داشتن نشیمنگاه مواج اشاره کرد که بخش های دیگر آن نیز به صورت حباب مانند ساخته شده است و این طراحی بی نظیر می تواند انعطاف پذیری بسیار خوبی را به مبل بادی ببخشد . 

جنس مبل بادی نایلونی کودک

برای تولید و ساخت مبل بادی نایلونی کودک از لایه های بسیار خوب و ضخیم پی وی سی ، با طراحی چرمی و یا شفاف استفاده شده است که بخش های زیرین آن دارای طراحی چرمی و رویه آن از پی وی سی شفاف استفاده شده است که مبل بادی را بسیار زیبا و شیک کرده است . این جنس طول عمر بالایی دارد و می توان از ان برای سال های طولانی استفاده کرد ، زیرا در برابر تمامی عوامل محیطی مانند رطوبت ، سرما یا گرما ، نور آفتاب و ... مقاوم باشد و به همین دلیل نیز طول عمر بالایی دارد . این جنس قابل تعمیر بوده و در صورت سوراخ شدن نیز می توانید به سادگی آن را تعمیر کنید .

نحوه استفاده از مبل بادی نایلونی کودک

برای استفاده از مبل بادی نایلونی کودک نیاز است تا در ابتدا آن را راه اندازی کنید ، برای راه اندازی نیاز است که دو بخش مبل بادی یعنی نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه محصول را راه اندازی کنید . برای راه اندازی می تواندی از پمپ های باد استفاده کنید تا اینچنین روند راه اندازی سریع تر شود . شاید کودکان نتوانند محصول را به خوبی راه اندازی کنند ، پس آن ها را در این راه کمک کنید . 

توصیه های نگهداری از مبل بادی نایلونی کودک

با توجه به اینکه کودکان از مبل بادی نایلونی فوق استفاده می کنند ، بهتر است که توصیه هایی را به آن ها داده باشید تا اینچنین بتوانید از بروز آسیب دیدگی در محصولات بادی به خوبی جلوگیری کنید . یکی از این توصیه ها ، عدم برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه است ، بدنه تمامی محصولات بادی به سادگی آسیب پذیر است ، بنابراین به این نکته مهم توجه داشته باشید . به کودکان حتما گوشزد کنید که از مبل بادی در حیاط خانه و یا بیرون از خانه استفاده نکنند و حتما سطح زمین را تمیز کنند و حدالامکان در محیط های بیرون از زیرانداز استفاده نمایند .

تعمیرات مبل بادی نایلونی کودک

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با مبل بادی نایلونی کودک اشاره کرد ، قابلیت تعمیرات آن هاست که می توانید در صورت بروز مشکل با استفاده از برچسب هایی با عنوان برچسب تعمیرات به خوبی محل آسیب دیده را تعمیر کنید تا دیگر باد از آن نکته خارج نشود . برای تعمیرات شما می توانید مقداری از برچسب را برداشته و با استفاده از چسب مایع به بدنه مبل بادی بچسبانید و تعمیرات را انجام دهید . روش ساده تر برای تعمیرات محصول بادی خود این است که مبل بادی آسیب دیده را به فروشگاه اینتکس تهران تحویل بدهید تا فروشگاه این تعمیرات را برای شما مشتریان عزیز انجام دهد .

نوع
خانگی
تحمل وزن
50 کیلو گرم
طول
45 سانتی متر
عرض
38 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...