مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 56 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال یکی از مبل های بادی با طراحی نوین است در نمایندگی محصولات تهران اینتکس و نمایندگی کمپانی intex در ایران

مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال یکی از مبل های بادی با طراحی نوین است که تا کنون توسط تنها چند شرکت انگشت شمار طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای رویه ای نرم و راحتی می باشد که کودک در زمان استفاده از آن احساس راحتی خواهد کرد. قسمت زیرین آن دارای یک گودی می باشد که با نشستن کودک بر روی مبل هوای آن تخلیه شده و به زمین محکم می شود تا از تکان خوردن های نا خواسته آن جلوگیری کند. بدنه این مبل بادی دارای رنگ سفید می باشد و با الگو برداری از توپ بیس بال خطوط قرمزی روی آن کشیده شده است که به افزایش زیبایی آن منجر شده است. رویه این مبل بادی  جنس پی وی سی ضخیم داشته و کیفیت آن کاملا مناسب است. به دلیل بادی بودن این محصول آن را می توانید همانند سایر محصولات پرتابل در ساک حمل و یا بسته بندی قرار داده و به سادگی حمل کنید. شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال با طراحی بی نظیر خود به یکی از محبوب ترین مبل های برای کودکان تبدیل شده است که علاوه بر ظاهر زیبای خود می تواند یک نشیمنگاه راحت و نرمی برای آن ها باشد تا بتوانند مدت طولانی از محصول استفاده کنند . ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال سبب شده است تا فروشگاه اینتکس تهران این محصول را به دفعات موجود کند تا مشتریانی که به دنبال یک مبل و نشیمنگاه عالی برای کودکان خود هستند بتوانند با خرید مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال یک هدیه ای بسیار عالی به کودکان خود بدهند . در ادامه با نقد و بررسی کامل مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال همراه ما باشید . 

راهنمای خرید مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال

در خرید مبل بادی به خصوص مبل بادی کودک بایستی حتما به چند نکته مهم توجه داشته باشید که یکی از آن ها رده سنی محصول بادی و البته تحمل وزن آن توجه داشته باشید ، زیرا هر مبل بادی نمی تواند وزن های بالا را تحمل کند و با توجه ابعادی که دارد برای یک رده سنی مشخص شده است . از این رو در خرید های خود از فروشنده بخواهید تا اطلاعات کامل محصول را به شما بدهد و یا در خرید های اینترنتی خود به مانند فروشگاه اینتکس تهران ، حتما مشخصات محصول را مطالعه کنید . 

به عنوان مثال مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال می تواند تا وزن 30 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند که با یک حساب سرانگشتی می توان گفت که به سادگی می تواند وزن کودکان را تا حدود 5 سال تحمل کند . این تحمل وزن بسیار خوب به دلیل استفاده از اجناس عالی و درجه یکی می باشد که برای تولید محصول استفاده شده است . البته در بخش بعدی به صورت کامل در رابطه با جنس مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

طراحی مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال

طراحی و تولید مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال همانطور که در نام محصول مشخص است و در تصویر قرار گرفته کاملا قابل رویت می باشد ، شبیه به توپ بیس بال می باشد که این طراحی بی نظیر می تواند در روحیه کودکان تاثیر گذار باشد و یک وسیله دوست داشتنی برای آن ها به شمار بیاید . از خصوصیات بسیار عالی که می توان در رابطه با مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال اشاره نمود ، طراحی پشتی و تکیه گاه می باشد که به مراتب می تواند نشیمنگاهی آرگونومیک و طبی را برای کودکان به همراه داشته باشد . استفاده از مبل های طبی و انعطاف پذیر برای کودکان بسیار مهم است ، زیرا آن ها در سنین رشد هستند و بایستی حتما از یک نششیمنگاه استاندارد استفاده کنند . 

جنس مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال

از دلایل بسیار موثری که سبب افزایش کیفیت مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال شده است می توان به جنس آن اشاره نمود که از لایه های ضخیم pvc  استفاده شده است ، این جنس به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، از سوی دیگر این جنس ضد آب است و طول عمر بالایی دارد . به دلیل استفاده از این جنس کودک می تواند حتی از مبل بادی خود در فضاهای باز مانند حیاط نیز استفاده کند . این جنس حساسیت های پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند . 

ویژگی های مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال

از ویژگی های بسیار عالی مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال می توان به سبک بودن و قابلیت حمل آسان آن اشاره نمود که در کنار وزن سبک ، حجم بسته بندی کوچکی دارد که به خوبی می توان از آن در سفر ها استفاده کرد . بنابراین کودک به سادگی می تواند از مبل بادی کودک طرح توپ بیس بال در هر جایی استفده کند و همچنین مبل خود را به سادگی در خانه جابجا کند ، بدون اینکه فشاری به آن وارد شود . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
56 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرج چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو رنگ
قابل استفاده بر روی آب
دارای طرح های مختلف
مناسب استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...