مبل بادی کودک طرح Thomas

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 20 کیلو گرم
  • طول: 45 سانتی متر
  • عرض: 40 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی مبل بادی کودک طرح خرگوش در سایت رسمی فروش محصولات بادی intex و نمایندگی کمپانی اینتکس در ایران با قیمت ارزان و گارانتی معتبر

مبل بادی کودک طرح Thomas یکی دیگر محصولات ویژه کودکان می باشد که ویژگی ظاهری خاصی دارد. این مبل بادی با ویژگی ها بسیاری طراحی ساخته شده است ، طول این مبل بادی کودک 45 سانتی متر ، عرض مبل 40 سانتی متر و ارتفاع آن 44 سانتی متر می باشد. با توجه به همین ابعاد این مبل کودک 20 کیلوگرم می باشد. پی وی سی نیز جنس بخش های مختلف این مبل بادی کودک می باشد. دارا بودن تکیه گاه مواج ، دارا بودن سطح نشیمنگاه مواج ، قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد و ضد تعریق با طراحی کارتونی از سایر ویژگی های مبل بادی کودک طرح Thomas می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل بادی کودک طرح Thomas محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی برای نشستن کودکان می باشد که با طراحی بسیار عالی خود توانسته به یکی از مناسب ترین مبل های بادی به جهت استراحت کردن باشد . مبل های بادی سطحی نرم و راحت را دارند که کودکان به خوبی می توانند در بهترین حالت خود بر روی این مبل نشسته و بازی کرده و یا به تماشای تلویزیون و ... بپردازند . مبل های بادی مدل های متنوعی دارند که هر شخص می تواند بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را خریداری کند . 

این مبل ها ویژگی های بسیار زیادی را دارند که می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان آن ها اشاره نمود که به سادگی می توانید این کار را انجام داده و در سفر های خود نیز مبل بادی را به همراه ببرید تا کودکان در بیرون از خانه نیز از داشتن یک مبل بادی بهره مند شوند . همچنین کودک نیز در خانه می تواند به سادگی مبل بادی خود را به هر جایی که دوست دارد برده و از آن استفاده کند . نکته قابل توجه در رابطه با مبل های بادی نیز زیبایی آن هاست که استفاده از آن در اتاق خواب می تواند بسیار فضای اطراف را دوست داشتنی و متفاوت کند . 

طراحی و ساخت مبل بادی کودک طرح Thomas

طراحی و ساخت مبل بادی کودک طرح Thomas همانطور که از نام محصول مشخص است ، بر گرفته از طراحی بی نظیر شخصیت کارتونی توماس می باشد که برای کودکان می تواند بسیار دوست داشتنی و جذاب باشد . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که مبل های بادی کودکان دارد ، می توان به این گزینه اشاره نمود که طراحی عروسکی در این محصولات بسیار زیاد بوده و هر کودک می تواند براساس سلیقه خود ، آن ها را خریداری کرده و استفاده کند . 

این مبل بادی در واقع از یک بستر برای نشیمنگاه استفاده کرده است و همچنین دو دستگه نیز در اطراف آن قرار داده شده است ، این دستگیره ها می تواند محل قرار گیری دست کودکان باشد تا اینچنین آویزان نماند . یک پشتی مرتفع نیز برای مبل بادی کودک طرح Thomas در نظر گرفته شده است که می تواند به خوبی مانع از وارد شدن فشار به اندام های پشتی بدن گردد . تکیه گاه بلند به خوبی می تواند کمر کودکان را پوشش دهد تا فشاری به مهره های کمر وارد نشود . توجه داشته باشید که کودکان در سنین رشد هستند و بایستی حتما به طراحی محصولات توجه داشته باشید .

جنس مبل بادی کودک طرح Thomas

برای ساخت و تولید بدنه مبل بادی کودک طرح Thomas از لایه های وینیل یا همان پی وی سی استفاده شده است ، لایه های پی وی سی یکی از بهترین مواد ها برای ساخت محصولات بادی هستند که می تواند آن ها را با دوام کند . ولی هدف اصلی استفاده از این لایه ها ، دوام و استحکام بالایی آن ها در برابر وزن و همچنین عدم ایجاد حساسیت های پوستی می باشد که به خوبی می تواند از بروز حساسیت ها و قرمزی و سوزش پوست جلوگیری کند . استفاده از پی وی سی باعث شده است تا این محصول کاملا ضد اب باشد . 

مراقبت و نگهداری از مبل بادی کودک طرح Thomas

توجه داشته باشید که مبل بادی کودک طرح Thomas در برابر شرایط مختلف محیطی مقاوم است ، ولی عوامل انسانی می تواند به این محصولات بادی آسیب برساند ، بنابراین توصیه می شود که حتما توصیه های لازم را به کودکان کرده و آن ها را از احتمال آسیب دیدن مبل های بادی آگاه سازید . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به محصول آسیب وارد کند . قرار داشتن اجسام تیز و ... در کف مبل بادی می تواند پس از نشستن کودکان و ایجاد فشار سبب آسیب پذیری مبل بادی شود . نباید بر روی مبل بادی پریده و یا آن را پرتاب کنید . بنابراین بهتر است که با نگهداری و استفاده صحیح سال های سال از محصول استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی پیش بیاید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
20 کیلو گرم
طول
45 سانتی متر
عرض
40 سانتی متر
ارتفاع
44 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب کودکان وخردسالان
ضد تعریق با طراحی کارتونی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...