مبل بادی گرد ریلکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کوچک از سری محصولات مخصوص کودک شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی

مبل بادی گرد ریلکس از سری مبل های بادی راحتی جدید بازار می باشد که بسیار کاربردی و برای اسراحت مناسب می باشد که استفاده از این محصول راه به همه کسانی که می خواهند بعد از یک کار طولانی استراحت کنند توصیه می کنیم. این مبل بادی مخصوص استفاده یک نفر می باشد و ابعاد مناسبی نیز دارد ، طول این مبل 107 سانتی متر ، عرض مبل 97 سانتی متر ، ارتفاع مبل نیز 65 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف این محصول بسیار مقاوم و پی وی سی می باشد. این مبل بادی یکنفره دارای تکیه گاه و نشیمنگاه مواج می باشد که یک ویژگی منحصربه فرد محسوب می شود . اینمحصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و شیک می باشد که شما می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . این مبل بادی را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

مبل بادی گرد ریلکس از سری محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که دارای طرح و رنگی بسیار زیبا و دلنشین می باشد . این محصول دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد که قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . بدنه ای که برای این محصول تعبیه شده از جنس pvc سه لایه ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای استفاده در محل کار و منزل می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد از همین رو شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رنگ بندی این محصول بسیار زیبا و شیک می باشد به همین سبب این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . مبل بادی گرد دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول با یک پمپ باد برقی و یا دستی به راحتی قابل راه اندازی می باشد و همچنین در صورت استفاده نکردن از آن می توانید باد محصول را تخلیه کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول را می توانید به صورت حضوری از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . در ادامه  این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...

جنس بدنه : 

بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول تشکیل شده از جنس مخمل جیر می باشد کهه کاملا ضد تعریق و طبی می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول دارای تکیه گاه بسیار نرم و راحت از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . 

طراحی و ارگونومی ساخت : 

مبل بادی گرد از نظر کیفیت و طراحی ساخت بسیار منحصر به فرد و زیبا می باشد به همین سبب این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول توسط شرکت معتبر اینتکس در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است ، این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد در این مدت کوتاه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . این محصول به صورت گرد طراحی شده است و نشیمنگاه آن گود می باشد و شما در زمان استفاده از آن کاملا در آن فرو رفته و احساس راحتی بیشتری خواهید کرد . 

ابعاد و وزن و تحمل وزن : 

این محصول دارای ابعاد ( طول : 107 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر ، ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر طراحی شده است . این محصول دارای تحمل وزن 90 کیلوگرم می باشد که مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای وزن 3.2 کیلوگرم می باشد به همین سبب این محصول را می توانید به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول می بایست ابتدا مبل خود را از داخل بسته بندی خارج کرده و سپس بروی یک سطح صاف قرار داده و از محفظه های بادی که برای این محصول تعبیه شده به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد و همچنین در زمانی که از این محصول استفاده نم کنید می توانید به کمک یک پمپ باد برقی باد محصول را خارج کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . مبل بادی گرد دارای بدنه ای بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد اما برای افزایش طول عمر این محصول باید به نکاتی توجه نمایید : 

1 . از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید . 

2 . از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید تا از قسمت درز مشکلی برای مبل پیش نیاید .

3 . مبل های بادی را از اشیا تیز دور نگهداری کنید . 

جمع بندی : 

مبل بادی گرد ریلکس محصولی زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در منزل و محل کار طراحی شده است . این محصول دارای تحمل وزن بسیار مناسب می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . بدنه این محصول از جنس pvc  سه لایه ضخیم می باشد و همچنین رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق و طبی می باشد به همین جهت این محصول بسیار نرم و راحت می باشد . این محصول با یک پمپ باد برقی و یا دستی به راحتی قابل راه اندازی می باشد و شما می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید . رویه این محصول با توجه  به مواج بودن کاملا طبی می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای کسانی بیماری استخوانی و عضلانی دارند . این محصول دارای طرح و رنک بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کد که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلف های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
107 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه و نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
ابعاد بسته بندی: 45 در 35 در 28 سانتی متر
دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...