مبل بادی یک نفره توپی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 130 کیلو گرم
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره توپی که به رنگ مشکی ساخته شده است یکی از محصولات بادی بسیار با کیفیت است که پس از تولید و دیده شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشاند ، چرا که طراحی آن فانتزی بوده و بسیار شیک است . این محصول را می توان در خانه ، اتاق و حتی در محل کار استفاده کرد چرا که می تواند دیزاین خانه و محیط اطراف را بسیار زیاد مورد تغییر و تحول قرار دهد . طراحی این مبل بادی به گونه ای است که گویا چندین توپ بادی به هم متصل شده و تشکیل مبلی برای نشستن داده اند . برخلاف انتظارات برخی این مبل بادی می تواند به بهترین شکل بستری نرم و راحت را برای افراد فراهم کند . وجود حفره ها و فاصله های موجود در بین توپ ها و بدنه این مبل بادی باعث شده است تا جریان هوا به خوبی وجود داشته باشد ، با جریان عبوری هوا موجب می شود تا بدن فرد در هنگام قرار گیری و تماس زیاد با سطح مبل عرق نکند . این حفره ها همچنین در تکیه گاه و پشتی مبل نیز وجود داشته و می تواند باعث خنک تر شدن سطح مبل شود . جنس این مبل بادی از pvc با طراحی چرمی می باشد که علاوه بر زیبایی توانسته به خوبی عمل کند و وزن های بالا را تا 130 کیلوگرم متحمل شود بدون اینکه پاره شده یا با مشکل مواجه شود . این محصول برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است و وزنی معدل با 3 کیلوگرم دارد . با داشتن چنین محصول بی نظیر و با کیفیتی می توانید سال ها مبلی بسیار زیبا برای خود داشته باشید . برای خرید این مبل نیز تنها کاری است با مراجعه حضوری یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس خرید خود را انجام داده و مبل بادی خود را به صورت حضوری یا درب منزل تحویل بگیرید .

مبل بادی یک نفره توپی از نمونه مبل های فانتزی طراحی شده در بازار است که فروشگاه اینتکس تهران می باشد که از ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فرد آن می توان به تحمل وزن بسیار بالا تا 130 کیلوگرم اشاره کرد که به سادگی می تواند برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان مناسب باشد . ابعاد محصول نیز بزرگ بوده و فضای ایده آلی را برای استفاده یک نفر فراهم خواهد کرد . توجه داشته باشید که در خرید های خود حتما به این نکات گفته شده توجه داشته باشید . در ادامه این مطلب نیز فروشگاه اینتکس تهران قصد دارد تا شما را با ویژگی های منحصر به فرد محصول اشنا کند . 

راهنمای خرید مبل بادی یک نفره توپی 

در خرید های مبل بادی و سایر محصولات بادی بایستی به نوع طراحی و تولید محصولات بادی توجه داشته باشید . حتما مدل هایی را خریداری کنید که دارای پشتی و تکیه گاه باشند . سطحی مواج و انعطاف پذیر را دارا باشند تا اینچنین بتوانید برای نشستن های طولانی از آن ها استفاده کنید ، بدون اینکه با مشکل مواجه شوید . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی خود را از برند های پر فروش و از فروشگاه های بزرگ تهیه کنید . همچنین به جنس بدنه ان ها نیز توجه ویژه ای را داشته باشید . 

تولید و ساخت مبل بادی یک نفره توپی

طراحی و ساخت مبل بادی یک نفره توپی همانطور که در تصویر قابل مشاهده است ، ساختار توپی دارد ، به طوریکه بدنه آن از چندین توپ بادی بزرگ تشکیل شده است که به خوبی به یکدیگر متصل شده اند و ساختاری بسیار عالی و فانتزی را پیدا کرده اند . شما با نشستن بر روی این مبل بادی مشاهده خواهید کرد که مبل بادی به بهترین شکل فرم بدن شما را به خود خواهد گرفت .

جنس بدنه مبل بادی یک نفره توپی

جنس بدنه مبل بادی یک نفره توپی به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا مقاوم باشد . این جنس که پی وی سی نام دارد ، انعطاف پذیری بسیار خوبی را از خود داشته و به همین علت نیز استفاده از آن در ساخت مبل بادی می تواند راحتی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد . این جنس در کنار نوع طراحی محصول باعث شده است تا افراد در هنگام استفاده از محصول ، احساس خوشایندی را داشته باشند . این جنس حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر شدن را با استفاده از برچسب های تعمیراتی دارد . پی وی سی یکی از مواد های بسیار عالی برای ساخت مبل بادی بوده و می تواند باعث شود تا مبل ضد حساسیت شده و برای پوست مشکلی ایجاد نکند .

ویژگی های مبل بادی یک نفره توپی

از ویژگی های بسیار عالی این محصول علاوه بر طراحی فانتزی و زیبای آن می توان به نرمی و انعطاف پذیری بسیار عالی اشاره کرد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ضد آب بودن و البته قابلیت حمل و جابجایی آسان محصول اشاره کرد . تمامی مبل های بادی پرتابل و قابل حمل هستند و به همین علت شما می توانید آن را به سادگی با خود حمل کنید و در هر جایی از خانه که دوست دارید آن را قرار دهید . از سوی دیگر شما می توانید از این محصولات در مسافرت ها نیز استفاده کنید . برای اینکار می توانید محصول را تخلیه کرده و در کوله پشتی و یا در صندوق عقب ماشین قرار داده و با خود به سفر ببرید . 

راه اندازی مبل بادی یک نفره توپی

توجه داشته باشید که بدنه توپ های بادی که ساختار کلی مبل بادی را تشکیل داده است ، به یکدیگر متصل می باشد ، از این رو شما می توانید با باد کردن یکی از توپ ها تمامی بخش مبل بادی را راه اندازی کنید . هر چند که در بدنه این مبل بادی یک دریچه باد قرار دارد که از همان قسمت نیز نیاز است تا مبل بادی را راه اندازی کنید . برای راه اندازی سریع تر می توانید از پمپ های باد استفاده کنید و این انتخاب شماست که چگونه و به چه طریقی محصول بادی و مبل بادی خود را راه اندازی کنید . 


نوع
خانگی
تحمل وزن
130 کیلو گرم
طول
120 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسال
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...