مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش در سایت رسمی فروش محصولات بادی intex و نمایندگی فروش مبل بادی یک نفره و دو نفره اینتکس و bestway

مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش از سری مبل های بادی بسیار زیبا و شیک می باشد . نشیمنگاه گود و مواج این محصول به همراه تکیه گاه مرتفع و آرگونومیک آن باعث شده تا بدن فرد به بهترین شکل بر روی مبل قرار بگیرد و کمترین فشار به بدن وارد شود ، این رویه گود و مواج همچنین باعث می شود رویه مبل انعطاف پذیر تر باشد و نیز جریان هوا را به خوبی عبور دهد تا در ادامه از بالا رفتن دمای بدن جلوگیری کرده و ضد تعریق شود . این محصول بی نظیر از ترکیب دو رنگ سفید و بنفش ساخته شده است که به نوبه خود بسیار زیبا و شیک است . این محصول از PVC فشرده ساخته شده است و می تواند وزن های بالا تا 110 کیلوگرم را تحمل کند . همچنین این جنس به دلیل ضد اب بودن  آن موجب شده است تا بتوانید مبل بادی خود را بر روی اب نیز راه اندازی کنید . برای اینکه قسمت کف ان در مقابله با سایش مقاوم باشد آن قسمت را دولایه ساخته اند . وزن این محصول بسیار سبک بوده و می توان به راحتی ان را حمل کرد . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 2 کیلوگرم می رسد . شما می توانید برای خرید این محصول بی نظیر و با کیفیت از نمایندگی اینتکس ایران اقدام کنید تا آن را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید .

مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش از محصولات و سری مبل های بادی دوست داشتنی و بسیار با دوام فروشگاه اینتکس ایران است که با ساختار بسیار عالی و بی نظیر خود می تواند به عنوان یک مبل بادی راحتی برای تمامی سنین مورد استفاده قرار بگیرد . توجه داشته باشید که مبل های بادی نیز کیفیت بالایی دارد و می تواند برای سنین بزرگسال نیز قابل استفاده باشد . به مانند مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش که می تواند به خوبی تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند که یک تحمل وزن ایده آل و بیش از حالت استاندارد است . بنابراین می توانید با خیالی راحت مبل های بادی را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . 

ساخت مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش

طراحی این مبل بادی بسیار عالی بوده و از ساختار شیبدار استفاده شده است . این طراحی بدان معناست که مبل بادی از طراحی 90 درجه برخوردار نبوده و تکیه گاه آن به همراه بخش نشیمنگاه محصول کمی شیبدار است که به شما اجازه می دهد تا در حالتی نیمه دراز کش از مبل بادی استفاده کنید . بدین ترتیب نیز شما می توانید برای استراحت کردن بهتر از این محصول بادی استفاده کنید . توجه داشته باشید که مدل های شیبدار بیشتر برای مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون ، ریلکس کردن و ... مناسب می باشند و انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای است . 

از ویژگی های بسیار خوبی که در ساختار این مبل بادی استفاده شده است ، می توان به داشتن بخش نشیمنگاه برجسته و مواج اشاره کرد ، طراحی گرد و برجسته در این بخش که رنگ متفاوت بنفش نیز دارد ، باعث نرمی و راحتی بیشتر شده و انعطاف پذیری عالی را به مبل بادی می بخشد ، از سوی دیگر خاصیتی ضد تعریقی نیز دارد . این در حالی است که بخش پشتی به خصوص بالای تکیه گاه نیز به همین صورت بوده و یک برجستگی وجود دارد که می تواند به عنوان بالش بادی سرخود مورد استفاده قرار بگیرد تا اینچنین بتوانید سرتان را در آن قسمت قرار داده و استراحت کنید .

جنس بدنه و رویه مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش

برای تولید و ساخت بخش های بدنه اصلی مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش از وینیل یا همان پی وی سی استفاده شده است که از رنگ سفید مات تشکیل شده است ، این لایه ها ضخامت بسیار بالایی دارند و به بهترین شکل دوام عالی را به مبل بادی بخشیده اند . توجه داشته باشید که مبل های بادی می توانند نرم و انعطاف پذیر باشند و دلیل آن نیز لایه های پی وی سی استفاده شده است . این جنس ضد آب بوده و همچنین مشکلی را برای پوست ایجاد نمی کند ، زیرا با سایر لایه های پلاستیکی متفاوت است . همچنین رویه آن که رنگ بنفش دارد از جنس جیر بوده و این جنس باعث شده است تا لطافت مبل بادی بسیار بیشتر شده و همچنین زیبایی خاص را به مبل بخشیده و البته خاصیتی ضد تعریقی را نیز به مبل ببخشد . 

شیوه راه اندازی و استفاده از مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش

در بخش کناری مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش درست در محلی که خیلی جای دید نیست ، یک دریچه باد قرار داده شده است تا اینچنین ظاهر زیبای مبل بادی حفظ شود . شما از آن طریق می توانید محصول بادی را با سرعت بسیار بالاتری با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کنید . استفاده کردن یا نکردن از پمپ های باد کاملا اختیاری است . شما نیز می توانید به دلخواه خود از هر روش و با استفاده از هر نوع پمپ بادی محصول را راه اندازی کنید . 

مراقبت و توصیه های نگهداری مبل بادی یک نفره شیب دار بنفش

مبل بادی دارای طراحی بادی بوده و پیش تر به این موضوع اشاره شد ، بنابراین بایستی توجه داشته باشید که برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه می تواند موجب آسیب دیدن مبل بادی شود . لذا توجه داشته باشید که مبل های بادی همچنین بر اثر ساییدگی ، فشار زیاد و بیش از اندازه ، باد کردن زیاد ، استفاده از پمپ های باد قوی ، کشیدگی و ... می تواند آسیب ببیند .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
130 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره راحتی بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده بر روی آب
بدنه دو رنگ و زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...