مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 56 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح توپ پشتی دار یکی از مبل های بادی نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور در سایت آنلاین فروش مبل بادی

مبل بادی طرح توپ پشتی دار یکی از مبل های بادی تولید شده تا به امروز برای کودکان می باشد که طراحی زیبا و دوست داشتنی دارد و با توجه به ابعاد کوچکی که دارند می توان ان را برای استفاده در شرایط مختلفی همچون مسافرت و یا منزل، یا حتی فروشگاه ها و باشگاه های ورزشی مناسب است. جنس بدنه این مبل بادی از لایه های پی وی سی ضخیم بوده که می تواند فشار وارده را تا حد بسیار تحمل کند و تحمل وزن آن 30 کیلوگرم است که برای محصولی در این رده یک استاندارد تلقی می شود. قسمت پشتی این مبل بادی دارای یک پشتی بزرگ بوده که راحتی آن را افزایش می دهد و با وجود ان بسته بندی محصول بسیار کوچک بوده که باعث حمل ساده و بدون مشکل آن می شود . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . 

مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار با طراحی گرد تولید شده و کاملا متفاوت با مدل های دیگر موجود در بازار است که می تواند به عنوان یک کوسنی نیز قابل استفاده باشد . مبل های بادی مدل های مختلفی را دارند که هر فرد بسته به نیاز و سلیقه ای که دارد می تواند تهیه و مورد استفاده قرار بگیرد . به همین دلیل نیز فروشگاه اینتکس تهران به مشتریان خود احترام گذاشته و سعی کرده است تا مدل های متنوعی از این محصولات را در فروشگاه موجود کند تا بتوانید آن ها را به ساده ترین روش تهیه کنید . مبل های بادی دارای ویژگی های بسیار زیادی بوده و عمدتا دارای طراحی طبی هستند که برای استراحت کردن نیز بسیار مناسب می باشند . در ادامه با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار انجام خواهیم داد ، با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا خواهید شد . 

ساختار مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، توپ بادی یک نفره دارای ساختار ظاهری شبیه به توپ بوده و ساختاری گرد و توپی دارد . این مبل بادی برای سنین کودکان طراحی شده است و به همین دلیل نیز سایز کوچکی داشته و تا مقداری وزن را می تواند تحمل کند ، به همین دلیل نیز در صورت استفاده بزرگتر ها می تواند آسیب ببیند ، ولی تحمل وزن آن برای کودکان بسیار مناسب بوده و می تواند با سایز استاندارد خود مناسب برای کودکان سنین 2 سال به بالا باشد که به خوبی نیز می تواند تا 30 کیلوگرم را نیز تحمل کند . در بخش مشخصات به صورت کلی به تمامی مشخصه های این محصول پرداخته شده است . از ویژگی های ساختاری دیگر این محصول می توان به تکیه گاه بسیار عالی محصول اشاره نمود که فضای بسیار خوبی را برای استراحت کردن و نشستن ایجاد کرده تا کودک بتواند به آن تکیه دهد . 

جنس بدنه مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار

برای تولید و ساخت مبل های بادی عمدتا از اجناس مرغوب و یکسانی با نام pvc استفاده می شود که بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی نیز از این جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند .بنابراین توصیه می کنیم که حتما محصولات بادی را خریداری کنید که از این جنس تولید شده اند ، زیرا کودک در برخورد با این جنس نیز حساسیت های پوستی نخواهد داشت ، زیرا این جنس از مواد اولیه طبیعی و غیر شیمیایی ساخته شده است و کاملا سازگار با سلامت کودکان است . انعطاف پذیری و دوام بالای آن در برابر وزن افراد نیز از سایر ویژگی ها و مشخصات پی وی سی به شمار می آید . 

ویِژگی های مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار

از ویژگی های بسیار خوب این مبل های بادی می توان به قابلیت استفاده از آن در سفر ها اشاره نمود ، زیرا شما می توانید از این محصول از سفر ها نیز استفاده کنید ، بنابراین خیلی فرقی ندارد که مبل بادی شما برای کودک است یا بزرگسال ، بنابراین به راحتی می توانید مبل بادی خود را برداشته و آن را با خود به سفر ببرید ، بدون اینکه فضای زیادی توسط آن اشغال شود . از سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصول می توان به قابلیت تعمیر شدن آن در هنگام آسیب دیدگی اشاره نمود . 

راه اندازی مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار

در بدنه مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار دریچه باد قرار داده شده است که می توانید از آن طریق محصول بادی خود را راه اندازی کنید ، شما می توانید برای اینکه در راه اندازی سریع و راحت باشید ، می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید و آن ها را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید و در هر جایی که دلخواه شماست محصول را راه اندازی کنید .

مراقبت و تعمیرات مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار

مبل بادی یک نفره طرح توپ پشتی دار نیاز به مراقبت و نگهداری دارد ، زیرا بدنه آن بادی است و به سادگی در برخورد با اجسام برنده آسیب می بیند ، به همین دلیل روش های درست استفاده از محصول را به کودکان خود یاد بدهید . این محصولات همچنین قابل تعمیر هستند و شما می توانید در صورت بروز مشکل با استفاده از برچسب تعمیرات به خوبی محصول بادی خود را تعمیر کرده و محصول را پنچرگیری کنید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
56 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو رنگ
قابل استفاده بر روی آب
دارای طرح های مختلف
مناسب استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...