مبل بادی یک نفره نارنجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 130 کیلو گرم
  • قطر: 72 سانتی متر
  • ارتفاع: 98 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره نارنجی از سری محصولات بادی با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران  مرکز فروش محصولات intex به فروش می رسد.

مبل بادی یک نفره نارنجی از سری محصولات بادی تولید شده بیار با کیفیت می باشد که از طراحی منحصر به فردی نیز بهره می برد و به سبب همین طراحی بسیار زیبا توانسته است تا به یکی ار پر فروش ترین مبل های بادی در بازار تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. فرم کلی این مبل بادی به شکل دایره ای بوده و دارای رنگ نارنجی می باشد. بدنه این محصول از وینیل طرح چرم طراحی شده است که از مقاومت خوبی در برابر فشار بهره می برد. این مبل بادی در ابعادی از جمله قطر: 72 سانتی متر، ارتفاع: 98 سانتی متر و وزن: 2 کیلو گیرم طراحی و ساخته شده است که بسیار سبک تر از مبل های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این مبل بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

مبل بادی یک نفره نارنجی از نمونه مبل های بادی طراحی شده برای سنین بزرگسالان می باشد که با طراحی بی نظیری که دارد می تواند به عنوان یک مبل راحتی و لوکس مورد استفاده قرار بگیرد . مبل های بادی به دلیل اینکه طراحی منحصر به فرد و متفاوتی دارند ، شکل فانتزی داشته و می تواند برای دیزاین خانه نیز بسیار مناسب باشد . به طوریکه حتی از مبل های بادی می توان برای نمایشگاه ها و محیط هایی که دوست دارید دیزاین متفاوتی داشته باشد نیز استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب این محصولات بادی اینتکس می توان به قابلیت حمل آسان آن اشاره کرد . 

توجه داشته باشید که مبل های بادی وزن سبکی دارند و تنها بدنه آن است که دارای جرم است و بیشتر حجم این مبل بادی را باد تشکیل داده است ، از این رو تنها وزن کلی مبل بادی یک نفره نارنجی  کیلوگرم است که این وزن را نیز به راحتی می توانید حمل کنید . البته در نظر داشته باشید که حجم بسته بندی مبل های بادی نیز بسیار کوچک بوده و از این رو فضایی نیز برای جابجایی اشغال نخواهد شد . در خرید های محصولات بادی به خصوص مبل های بادی بایستی به تحمل وزن محصولات و رده سنی توجه داشته باشید . 

نکته قابل توجه این است که مبل های بادی برای رده های سنی مختلف تولید شده اند و بایستی با در نظر داشتن این نکته مهم خریدتان را انجام دهید . مبل بادی یک نفره نارنجی می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند ، به طوریکه شرکت تحمل وزن آن را 130 کیلوگرم در نظر گرفته است که می توانید به خوبی از آن استفاده کنید . با توجه به این تحمل وزن بالا می توان گفت اصلا محدودیتی برای آن وجود نداشته و هر فرد بزرگسالی به راحتی می تواند از مبل بادی استفاده کند . توجه داشته باشید که ساختار مبل بادی به صورت توخالی است .

عمدتا برای ساخت مبل های بادی از لایه های درونی نیز استفاده می شود که این لایه های درونی به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه سبب مقاوم شدن مبل بادی شود . این لایه های درونی به صورت ظاهری دیده نمی شود و در لایه های زیرین قرار دارد ، به همین منظور نیز مبل بادی از حالت تو خالی بودن خارج شده و می تواند در برابر ضربه ها نیز مقاوم باشد . البته توجه داشته باشید که پریدن های ناگهانی و عدم مراقبت صحیح و درست از محصولات بادی می تواند به سادگی منجر به آسیب دیدن مبل بادی شود . 

برای ساخت مبل بادی یک نفره نارنجی از لایه هایی به اسم پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی ها بسیار انعطاف پذیر هستند و به خوبی می توانند سطحی نرم و راحت را در اختیار مصرف کننده قرار دهند . همچنین توجه داشته باشید که این جنس ضد آب بوده و به همین دلیل در صورت خیس شدن بدنه هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد . به طوریکه حتی برخی از مصرف کنندگان مبل های بادی از آن ها به صورت شناور استفاده کرده و بر روی آب ازآن ها استفاده می کنند . نکته قابل توجه در این رابطه می توان به داشتن طراحی آرگونومیک اشاره کرد . 

وجود پشتی و تکیه گاه بسیار خوب در بدنه محصول بادی باعث شده است تا این مبل بادی به خوبی بتواند کمر و بدن را در یک راستای خوب و صحیح قرار دهد تا هیچ فشاری به اندام های کمری وارد نشود . از سوی دیگر وجود سطحی نرم و انعطاف پذیر باعث فرم پذیری هر چه بهتر کمر شده و می تواند برای استفاده نیز بسیار مناسب باشد . 

توجه داشته باشید که این مبل بادی نیازمند مراقبت و نگهداری نیز می باشد ، زیرا ساختار بادی داشته و به سادگی ممکن است در اثر برخورد با اجسام تیز و برنده صدمه ببیند . با این وجود حتی امکان تعمیرات آن وجود دارد ، زیرا با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید بدنه این محصول را که از جنس پی وی سی است را تعمیر کنید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
130 کیلو گرم
قطر
72 سانتی متر
ارتفاع
98 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موج دار
قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...