مبل بادی یک نفره نقره ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره نقره ای از محصولات جدید شرکت نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور در تنها نمایندگی فروش محصولات intex

مبل بادی یک نفره نقره ای یکی از مبل هایی است که با توجه به ابعاد و کارایی که دارد در مقایسه با رقیبان خود وزن بسیار کمتری داشته و حمل آن نیز بسیار ساده تر است. این مبل بادی با وزن ۱ و نیم کیلوگرمی خود می تواند تا وزن ۹۰ کیلوگرم را به سادگی تحمل کده و فضای کافی را نیز به همراه داشته باشد. برای حمل کردن ان به توجه به بسته بندی کوچکی که دارد می توانید مبل را درون کوله پشتی و یا ساکم حمل قرار داده و در مدت زمان بسیار کوتاهی جابجا کنید. بدنه این مبل به صورت کامل از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است که کیفیت بسیار خوبی داشته و با پرس های حرارتی بدنه منجر به طول عمر بالای آن می شود. این کالا را می توان در منزل، محیط های اداری و یا مسافرت مورد استفاده قرار داد . این محصول را شما می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس ایران تهران تهیه نمایید . 

مبل بادی یک نفره نقره ای از مبل های دوست داشتنی فروشگاه اینتکس ایران است که می توانید آن برای استفاده بزرگسالان خریداری کنید . مبل های بادی برای کودکان ، نوزادان ، نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است که شما می توانید برای هر رده سنی که دوست دارید ، این محصولات بادی را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . بنابراین توجه داشته باشید که در خرید های خود حتما به یک پارامتر مهم یعنی رده سنی و تحمل وزن محصول توجه داشته باشید . ما در این بخش قصد داریم تا به نقد و بررسی کاملی از مبل بادی یک نفره نقره ای بپردازیم و شما را بیش از پیش با این محصول آشنا کنیم ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید . 

این مبل بادی از نظر ظاهری بسیار شبیه به مبل های غیر بادی بوده و به مانند آن ها دارای یک بخش نشیمنگاهی با ارتفاع مناسب و همچنین دسته ها و تکیه گاه است که می توانید به نحو احسنت از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید در یک جهت مناسب و آرگونومیک بر روی مبل بادی یک نفره نقره ای بنشینید ، زیرا ساختار این محصول طبی و کاملا مهندسی می باشد . مبل های بادی به خودی خود و با توجه به ساختار و جنسی که دارند ، نرم و انعطاف پذیر بوده و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . این در حالی است که شما برای ساخت محصول از یک طراحی بی نظیر با عنوان رویه مواج یا کامفورت استفاده شده است .

توجه داشته باشید که بخش رویه و همچنین تکیه گاه محصول از یک ساختار مواج و برجسته برخوردار است ، شاید به این فکر کنید که این طراحی برای زیبایی محصول استفاده شده است ، ولی در واقع اینطور نبوده و برای ساخت مبل بادی یک نفره نقره ای از آرگونومی رویه مواج استفاده شده است تا محصول بتواند به خوبی در برابر فشار ، فرم پذیری بسیار بهتری را داشته باشد و بتواند فرم بدن را به خود بگیرد . بنابراین می توان به این موضوع اشاره کرد که مبل های بادی به دلیل این طراحی بی نظیر کاملا طبی و نرم هستند . شما نیز می توانید به راحتی در مدت های طولانی بر روی مبل بادی یک نفره نقره ای نشسته و از آن استفاده کنید ، بدون اینکه از نشستن خسته شوید . 

وجود تکیه گاه بلند و همچنین با زاویه ای مناسب ، باعث شده است تا در تکیه دادن به مبل ، هیچ فشاری به اندام ها وارد نشود . لذا شما می توانید در مدت های طولانی بدون اینکه کمر و مهره ها دچار فشار بشود ، بر روی مبل بادی یک نفره نقره ای نشسته و از آن برای تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب ، صحبت با دوستان و ... استفاده کنید . مبل بادی یک نفره نقره ای تنها همین نبوده و چه بسا با توجه به ساختار بادی که دارد می توان آن را از جمله محصولات مسافرتی دانست که می توانید با خود به مسافرت برده و استفاده کنید . 

وزن کلی این مبل بادی کمتر از 2 کیلوگرم است و به سادگی می توانید آن را بلند کرده و جابجا کنید ، زیرا بدنه آن وزن کمی داشته و بزرگی آن تنها به دلیل هوایی است که در داخل مبل بادی وجود دارد . در صورت تخلیه باد مبل بادی ، همچنین ابعاد آن نیز کم شده و می تواند برای استفاده بسیار مناسب باشد . چه بسا شما نیز می توانید به خوبی و به آسانی مبل های بادی را همراه داشته باشید و از آن در مسافرت ها استفاده کنید . جنس بدنه مبل بادی نیز باعث شده است تا بتوانید به راحتی از آن در هر جایی استفاده کنید . 

جنس بدنه مبل بادی یک نفره نقره ای از لایه های پی وی سی با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته ضخامت خوب میباشد که توانایی تحمل وزن 90 کیلوگرمی را دارد ، این در حالی است که پی وی سی کاملا ضد آب بوده و همچنین در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است . ضد حساسیت بودن پی وی سی از دیگر ویژگی های بسیار خوب مبل بادی می باشد .

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
80 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه موج دار
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...