مبل بادی یک نفره پشتی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 95 کیلو گرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره پشتی دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی یک نفره پشتی دار یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که در طرح و رنگ بندی بسیار زیبا مناسب با انواع سلیقه ها تولید شده است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت شما می تانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه مبل عرق کند . مبل بادی یک نفره پشتی دار دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آِندی را تجربه نمایید و همچنین تکیه گاه این محصول به راحتی این محصول افزوده است . از این محصول زیبا می توانید در مکان های مختلف مانند مزنل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید و زیبایی خاصی به محل کار یا منزل شما خواهذ داد . 

شرکت اینتکس برای ضرایت بیشتر مصرف کنندگان یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات خود قرار داده که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده یک خرید اینترنتی مطمئن را انجام دهید . این کالا را شما می توانید به راحتی با یک پمپ دستی یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . ابعاد و وزن مناسب این محصول این شرایط را برای شما فراهم می کند که از آن را به راحتی به هر مکانی با خود حمل نمایید و همچنین می تواننید در صورت استفاده نکردن از مبل باد محصول را تخلیه نموده و ابعاد کوچک تبدیل کنید تا فضای زیادی را اشغال نکند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی یک نفره پشتی دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

مبل بادی یک نفره پشتی دار محصولی با کیفیت و زیبا می باشد دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن می باشد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزنب الا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد به همین سبب این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . این محصول دارای رنگ بندی بسیار زیبا و شکیل می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در منزل و محیط کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . مبل بادی یک نفره پشتی دار دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد . شما می توانید با مراجغه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل  بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد بررسی این محصول بپردازیم با ما همراه باشید ... 

طراحی و جنس بذنه : 

طراحی و ساخت این محصول به شکل گرد استوانه ای می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و مدرن می باشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . نشیمنگاه این محصول به شکل مواج تولید شده است که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید . این محصول از دو رنگ آبی و سفید تشکیل شده است که در عین سادگی بسیار زیبا و شکیل می باشد . طراحی این محصول بسیار زیبا و مدرن می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در منزل و محیط کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . این کالا دارای تکیه گاه بسیار بلند می باشد که به راحتی این محصول افزوده است . 

بدنه ای که برای اینح محصول در نظر گرفته شده است از جنس pvc سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد و با توجه به الیاف ابریشمی که داخل رویه استفاده شده است بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . 

ابعاد ، تحمل وزن و وزن بسته بندی : 

ابعاد این محصول ( طول : 90 سانتی متر ، 8 سانتی متر ، ارتفاع : 94 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب و کم جا کی باشد به همین سبب از این محصول می توانید در منزل و محل کار با خیالی آسوده استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کوچک می باشد و با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد می توانید آن را به ابعاد کوچک تبدیل کرده و به راحتی داخل ساک حمل قرار دهید و با خود حمل نمایید . وزن بسته بندی این محصول بسیار سبک می باشد و به راحتی قابل حمل می باشد . بدنه این محصول با توجه به پی وی سی سه بودن ضخیم مقاومت این محصول را در برابر وزن بالا دوچندان کرده است . تحمل وزن این محصول 90 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این محصول بسیار راحت می باشد ، کافیست مبل خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن مبل خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . 

برای مراقبت از این محصول باید به نکات زیر توجه نمایید : 

1. از پرش و جامپینگ بروی محصول خود پرهیز کنید . 

2. از باد کردن بیش از حد مبل خودداری نمایید . 

3. مبل خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری نمایید تا صدمه ای به محصول وارد نشود .

جمع بندی : 

مبل بادی یک نفره پشتی دار از سری محصولات مبل های بادی راحتی می باشد که با توجه به نرمی و راحتی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . از این محصول می توانید در منزل ، محل کار و همچنین قابل استفاده در مسافرت ها نیز می باشد .  ابعاد این محصول بسیار کوچک می باشد به همین جهت می توانید به راحتی مبل خود را با خود حمل نمایید . 


نوع
خانگی
تحمل وزن
95 کیلو گرم
طول
90 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی بلند
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
سطح نشیمنگاه گرد
دارای نشیمنگاه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...