مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک

intex 7777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کودک
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره چراغ دار یکی از محصولات جدید اینتکس نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در سایت آنلاین فروش محصولات intex

مبل بادی یک نفره چراغ دار یکی از محصولات بسیار متنوع و زیباست که طراحی متفاوتی دارد. بدنه این مبل بادی همانند بسیار از مبل های بادی موجود در بازار از کیفیت بسیار عالی و فوق العاده ای بهره می برد و ساختار ان نیز شامل یک پشتی و نشیمنگاه جداگانه است که در نهایت باعث افزایش راحتی آن می شود. بخش اصلی بدنه از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد که باعث افزایش طول عمر آن می شود. ویزگی متمایز کننده این محصول چراغ هایی است که داخل آن قرار گرفته و باعث زیبایی آن می شود. برای بهره گیری از آن لازم است در ابتدا مبل بادی را به نزدیکی پریز برق منتقل کرده و در ادامه دوشاخه  آن را به پریز برق متصل کنید. تا آماده استفاده شود. این محصول را ما می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک ، محصولی بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار میان کودکان و حتی بزرگسالان می باشد که به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوبی که دارد ، می تواند یک نشیمنگاه جذاب و دوست داشتنی برای هر فردی باشد . مبل های بادی سبک و قابل حمل هستند ، رویه ای نرم و طبی دارند که به شما اجازه خواهد داد تا برای مدت های طولانی نیز از این مبل ها استفاده کنید . فروشگاه اینتکس تهران نیز برای جلب رضایت مشتری های خود ، سعی کرده است تا این محصولات را از برند های بزرگ و پر فروش دنیا موجود کند تا خرید شما با اطمینان کامل انجام پذیرد . در ادامه به نقد و بررسی بیشتر مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک خواهیم پرداخت . 

تولید و طراحی مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک

طراحی و تولید مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک بسیار متفاوت از سایر مبل های بادی بوده که دارای بدنه ای سفید رنگ است که ساختار محصول و رنگ آن ، مبل بادی را بسیار شبیه به یک ابر کرده است که کودک می تواند به راحتی از آن استفاده کند . این مبل بادی به مانند بسیاری از مبل های بادی استاندارد ، دارای ارتفاع مناسب و همچنین ابعاد مناسبی می باشد که در بخش مشخصات درج شده است ، این مبل بادی مناسب برای سنین بالای 6 سال می باشد و به خوبی می تواند تا وزن 70 کیلوگرم را نیز تحمل کند ، به همین دلیل نیز می توان گفت که کیفیت ساخت بسیار خوبی را دارد . استفاده از بدنه با کیفیت و جنس مرغوب سبب افزایش کیفیت محصول گردیده است . این مبل بادی دارای تکیه گاه و همچنین دستگیره هایی نیز می باشد که کودک را در فرم بسیار خوبی قرار خواهد داد تا برای مدت طولانی هم بتواند از مبل بادی استفاده کند . 

ویژگی های مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک

مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک همانطور که اشاره شد ، ساختار بادی داشته و این ساختار بادی سبب سبک بودن محصول شده است ، به همین دلیل نیز کودک به راحتی می تواند از این مبل بادی در هر جایی استفاده کند ، بنابراین برای درس خواندن ، تماشای تلویزیون و ... می تواند به راحتی این مبل را جابجا کرده و در هر جایی استفاده کند . حجم سبک بسته بندی محصول نیز همچنین اجازه خواهد داد تا بتوانید از مبل بادی در سفر ها نیز استفاده کرد . مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک تنها 3 کیلوگرم وزن دار . از سایر ویژگی ها و خصوصیاتی که می توان نسبت به مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک اشاره نمود ، وجود چراغ در بخش داخلی مبل بادی می باشد که می توان با روشن کردن آن جلوه زیباتری را به مبل بادی دهید . این چراغ می تواند به مانند یک چراغ خواب نیز باشد و فضای اتاق را نیز روشن تر نگه دارد . 

راه اندازی مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک

برای راه اندازی این محصول می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . دریچه بادی در بدنه قرار دارد که می توانید با تغییر دادن نازل های پمپ باد به نسبت دریچه باد محصول ، با سرعت بیشتری مبل بادی خود را راه اندازی کنید . این چراغ به صورت برقی بوده و با توجه به سیمی که دارد می توانید چراغ مبل بادی را نیز راه اندازی کنید . 

جنس بدنه و خصوصیات مبل بادی یک نفره چراغ دار کودک

جنسی که برای ساخت بدنه و بخش های مختلف محصول از جمله بخش های کناری و بادی محصول ، کف آن و پشتی یا رویه استفاده شده ، pvc نام دارد که یکی از پر استفاده ترین مواد ها برای تولید محصولات بادی می باشد ، زیرا این جنس انعطاف پذیر بوده و می تواند وزن های بالا را تحمل کند . ضد آب است و طول عمر بالایی دارد ، شرایط مختلف آب و هوایی نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . به همین دلیل به خوبی می تواند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرد . هر چند که در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر است .

نوع
کودک
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
130 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
62 سانتی متر
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن 3 کیلو گرم
مناسب کودکان بالای 6 سال
ابعاد و وزن مناسب
قابل استفاده در مسافرت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...