مبل بادی PVC ساده اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی PVC ساده اینتکس یکی از مبل های بادی متفاوت از این شرکت می باشد ، با ارزان ترین قیمت ها در نمایندگی محصولات بادی

مبل بادی PVC ساده اینتکس یکی از مبل های بادی متفاوت از این شرکت می باشد که بدنه آن مشابه مبل های غیر بادی سنتی طراحی شده و کیفیت بسیار خوبی دارد که باعث می شود نظر شما را به خود جلب کند. این محصول با تحمل وزن 80 کیلوگرمی خود برای کودکان و نوجوانان مناسب بوده ولی بزرگسالان با جثه کوچک تیز می توانند از آن استفاده کنند. همانطور که از نام این محصول مشخص است جنس بدنه آن از پی وی سی بوده که یک لایه مشابه چرم نیز روی آن کشیده شده است تا کیفیت آن افزایش یابد این مبل بادی همانند سایر مبل های بادی اینتکس با خالی کردن باد آن به صورت کامل پرتابل بوده و می توان آن را به سادگی با قرار دادن در ساک حمل جابجا کرد. 

مبل بادی pvc ساده اینتکس از نمونه مبل های بادی طراحی شده با ظاهری تقریبا ساده در رنگ قرمز می باشد که ابعاد نسبتا بزرگ آن به همراه داشتن تحمل وزن بالا موجب شده است تا رده سنی بزرگسال بتوانند از آن استفاده کنند . مبل های بادی در دو دسته بندی کودک و بزرگسال طراحی شده اند که با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارند ، هر دو بسیار پر فروش هستند . در این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم تا اینچنین بتوانید خریدی مطمعن را انجام دهید . 

تولید و ساخت مبل بادی pvc ساده اینتکس

تولید و ساخت مبل بادی pvc ساده اینتکس بر گرفته از سایر مبل ها بوده و به مانند تمامی آن ها دارای یک بخش نشیمنگاهی در کنار دسته ها و یک تکیه گاه است . ولی تفاوت عمده ای میان این مبل بادی با سایر مبل های بادی وجود دارد که آن هم بادی بودن محصول است و برای تولید آن از هیچگونه پایه استفاده نشده است . این طراحی بی نظیر باعث شده است تا محصول بسیار سبک باشد و بیشتر حجم آن را باد تشکیل بدهد . توجه داشته باشید که این مبل بادی دارای بخش های داخلی است که استحکام آن را افزایش داده و آن را از ساختار توخالی خارج کرده است . 

جنس مبل بادی pvc ساده اینتکس

جنس مبل بادی pvc ساده اینتکس ، همانطور که در نام محصول نیز ذکر شده است از جنس پی وی سی می باشد که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد . یکی از این ویژگی های بسیار خوب پی وی سی ، انعطاف پذیری بسیار خوب آن است که این انعطاف خوب باعث شده است تا مبل بادی به خوبی بتواند انعطاف پذیری لازم را داشته باشد . نرمی و فرم پذیری بسیار خوب مبل به دلیل همین جنس و ساختار بادی است که استفاده از رویه مواج و برجسته در بخش نشیمنگاه ، این راحتی را بسیار بیشتر کرده است . 

نحوه استفاده از مبل بادی pvc ساده اینتکس

برای استفاده از این محصول شما کار آسانی را در پیش دارید ، زیرا تنها نیاز است تا بدنه بادی آن را باد کنید تا قابل استفاده شود . با باد کردن محصول ، مبل بادی شکل اصلی را به خود گرفته و می توانید بر روی آن بنشینید . بدین منظور دریچه بادی بر روی بدنه قرار داده شده است که از آن طریق بایستی راه اندازی را انجام دهید . توجه داشته باشید که باد مبل را به اندازه در نظر بگیرید و پس از راه اندازی دریچه باد را به خوبی ببندید تا به مشکل بر نخورید . 

چگونه از مبل بادی pvc ساده اینتکس نگهداری کنیم ؟

توجه داشته باشید که مبل های بادی و هر محصول بادی نیازمند مراقبت و نگهداری هستند و در صورت برخورد با اجسام تیز و سطوح زبر می توانند به سادگی آسیب ببینند ، بنابراین توصیه می شود که با نگهداری صحیح و درست از این مشکل جلوگیری کرده و بتوانید سال های سال از مبل های بادی استفاده کنید . توجه داشته باشید که باد کردن زیاد از حد مبل بادی ، پریدن بر روی آن و ... می تواند به سادگی بدنه را تحت فشار قرار داده و باعث آسیب دیدن مبل بادی شود . با توجه به اینکه مبل های بادی سبک هستند ، بسیاری از افراد از آن ها در سفر ها استفاده می کنند که بایستی حتما در طول سفر از زیرانداز استفاده کرده و مراقب مبل بادی باشید .

پنچرگیری مبل بادی pvc ساده اینتکس

با این وجود که در مبل بادی pvc ساده اینتکس و سایر مبل های بادی امکان آسیب دیدگی و پنچر شدن وجود دارد ، ولی شما می توانید آن ها را تعمیر کرده و مجدد استفاده کنید ، برای اینکار شرکت اینتکس برچسب تعمیراتی را طراحی کرده است که به عنوان بسته تعمیرات عرضه کرده و می توانید با استفاده از آن به خوبی محل سوراخ شده و پاره شده را تعمیر کنید و از محصول دوباره استفاده کنید . این برچسب ها معمولا در داخل کارتن محصول قرار می گیرد و نیازی به تهیه نیست .

نوع
خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
100 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بزرگ
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد آب و منعطف
قابل استفاده در مسافرت ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...