پشه بند مخصوص کودکان با رنگ سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل میلان یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط برند معتبر کینگ کمپ ساخته شده و بسیار مناسب خانواده ها

یک پشه بند مسافرتی با رنگ زیبا و طراحی ساده برای سنین کم و خردسالان. این پشه بند از جنس تور و پارچه ی شمعی برزنتی می باشد که باعث افزایش مقاومت محصول می شود. این پشه بند به دلیل داشتن رنگ سبز و آرامش بخش از استقبال خوبی از سوی خردسالان مواجه شده است و طرفداران خاص خود را دارد. از این نوع پشه بند می توان در داخل منزل و یا در فضاهای باز و مسافرت ها استفاده کرد تا خوابی راحت را برای کودکانتان داشته باشید . سازنده پشه بند بخاطره اینکه کودکان بیش از حد ورود و خروج دارند درب آنرا بزرگ درنظر گرفته تا در رفت و آمد بهداخل پشه بند سختی نکشند و براحتی تردد نمایند.

پشه بند مخصوص کودکان با رنگ سبز
پشه بند مخصوص کودکان با رنگ سبز دارای قابلیت راه اندازی آسان می باشد و با سازه هایی از نوع فنری در اختیار افراد قرار می گیرد. این محصول برای تمامی کودکان لازم و ضروری است و به جهت داشتن راحتی برای آن ها در نظر گرفته می شود. زمانی که از این محصول استفاده می شود می توان محیطی راحت برای استراحت کودکان در نظر داشت تا موجوداتی مانند پشه آن ها را اذیت نکنند. از این رو اغلب با یک زیر انداز در محیط های بیرون از خانه نصب می شود و در این گونه محیط ها کارایی دارد. داشتن طراحی ساده و در عین حال خاص برای پشه بند مخصوص کودکان رنگی زیبا را برای آن ها ایجاد می سازد و رنگبندی بدنه نیز تک بوده است. با این حال در زمان خرید افراد می توانند از این رنگ بهره ببرند و داشته باشند. خرید این محصول نیز به روش آسان صورت می گیرد و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد. امروزه با افزایش مشغله افراد باید به روش های ساده روی آورد و محصولات مختلف را به راحتی خریداری کرد. در نتیجه این محصول نیز از چنین روش هایی بهره مند می باشد و می تواند افراد را برای خرید دچار مشکل نسازد. در ادامه بیش تر در این باره توضیح خواهیم داد.
بدنه خاص با طراحی خاص
این پشه بند کودک دارای سازه های فنری می باشد از این رو طراحی ساده ای شامل حال آن شده است و قادر به قرار گیری در هر فضایی می باشد. در نتیجه باید سازگاری های لازم در آن ایجاد شده باشد تا در زمان مصرف مشکلی برای افراد رخ ندهد. در این صورت بدنه پشه بند از بافت های محکم و توری تشکیل شده است و دیواره های با استحکامی را ایجاد کرده است. اما به طور کلی این سازه ها هستند که بدنه را با استحکام بر روی سطوح قرار داده است و سبب تشکیل محصول با استحکام را می دهد. سازه ها نقش اسکلت کلی بدنه را برعهده دارند و تمامی فشار ها و ضربه ها بر روی دوش آن می باشد. در نتیجه از آن جایی که با جنس آلومینیوم می باشد دارای پوششی نیز بوده است که آن را احاطه می کند و دوام وطول عمر آن را افزایش می دهد. این پوشش از زنگ زدگی سازه ها جلوگیری می کند و شرایط را برای استفاده طولانی مدت افراد فراهم می سازد.
جمع آوری آسان محصول
بدنه این پشه بند از نوع تاشو بوده است که به راحتی در مراحل مختلف تا می شود و به آسانی نیز در کنار وسایل دیگر نگه داری می شود و یا در مسافرت ها با افراد همراه می شود. این روش آسان بوده است به این صورت که ابتدا دیواره ها بر روی هم قرار می گیرند و سپس بخش های دیگر در کنار هم واقع می شوند. از این رو در زمان کم بدنه جمع آوری می شود و می تواند تبدیل به محصولی با ابعاد کم شود. این ابعاد کوچک در ساک جای گرفته و به محل های مورد نظر هدایت می شود و یا در محلی نگه داری می گردد.
سازه های منحنی
منحنی بودن سازه ها به دلیل آن است که در زمان تا کردن بدنه دچار شکستگی نشود و طول عمر خود را بتواند برقرار سازد. از این رو سازه ها منحنی طراحی شده اند و به آسانی کارایی خود را انجام می دهند. علاوه بر این موارد این بخش از محصول با طراحی این چنینی می تواند دوام بیش تری در برابر ضربه و فشار فراهم سازد و بهترین شرایط را برای استفاده طولانی مدت در زمان بازی کودکان مهیا سازد. از این رو دارای چنین مزیتی شده است که می توان گفت جزو برترین خصوصیات پشه بند هایی می باشد که برای کودکان طراحی و تولید شده است.
خرید پشه بند
در زمان خرید پشه بند مخصوص کودکان با رنگ سبز می توان به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرد و محصول را با قیمت ارزان خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...