تشک بادی روی آب مبلی اینتکس intex 56874

intex 56874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
2,250,000
1,870,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مبلی اینتکس intex 56874 با طراحی زیبا و کاربردی که دارد می تواند توجه بسیاری از افراد را برای ماندن روی آب به خود جلب کند . این تشک بادی به گونه ای طراحی شده است که گویی بر روی مبل خانه نشسته اید اما بر روی آب قرار دارید و مناسب برای استفاده در استخرهای شخصی بزرگ و آب های آرام می باشد . در قسمت کناری نشیمنگاه این تشک بادی روی آب ، یک نگهدارنده بطری نوشیدنی تعبیه شده است و می توانید برای نگهداری لیوان آبمیوه از آن استفاده کنید . جنس بدنه این تشک بادی از وینیل چرمی براق می باشد که با ضخامت لایه ای بالایی که دارد ، استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت . این متریال در برابر نور خورشید و گرما نیز مقاوم می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز و در فصل گرم تابستان استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن 100 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا حتی برای افراد سنگین وزن نیز بتوانید از آن بهره مند شوید . راه اندازی این تشک بادی روی آب توسط پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر است و مدت زمان تقریبی باد کردن آن سه دقیقه می باشد . وزن این تشک بادی روی آب اینتکس سه کیلو گرم می باشد و سبک بودن آن باعث شده تا کار سختی را در خصوص جا به جایی آن نداشته باشید .

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 56874

تشک بادی روی آب مبلی اینتکس intex 56874 با طراحی زیبا و کاربردی که دارد یکی از برترین گزینه ها برای ریلکس کردن در آب های آرام همانند استخرهای شخصی می باشد که لحظات خوشی را برای شما فراهم می آورد . این تشک بادی روی آب دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که مقاومت ایده آلی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید دارد و از همین رو برای استفاده از این محصول در محیط های روباز محدودیتی نخواهید داشت . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی روی آب با کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از پرفروش ترین گزینه ها را برای تان به نقد و بررسی بگذاریم .

ساختار بدنه این تشک بادی روی آب به همانند مبل های بادی تختخواب شو می باشد که از این رو می توانید بر روی آن به صورت نیمه درازکش قرار بگیرید و در واقع با شرایط استانداردی که دارد می تواند بهترین عملکرد را در جهت ریلکس کردن بر روی آب ، برای شما فراهم آورد . این تشک بادی روی آب دارای رنگبندی جذابی می باشد که از این رو به خوبی می تواند بر روی آب استخر جلوه ویژه ای را برای استخر شما به همراه داشته باشد و به نوعی بدرخشد . در بخش رویه این محصول می توان طراحی مواج را مشاهده کرد که در جهت گردش هوا میان بدن و سطح تشک به خوبی عمل کرده و همچنین بدن را به خوبی خنک نگه می دارد .

در قسمت کناری نشیمنگاه این تشک بادی یک حفره کوچک قرار گرفته است که برای نگهداری بطری نوشیدنی تعبیه شده است و به راحتی می تواند لذت نوشیدن یک آبمیوه خنک در گرمای تابستان را برای شما فراهم آورد . این تشک بادی ساخته شده از متریال وینیل طرح چرم می باشد که در ساختار بدنه آن به صورت سراسری از وینیل ضخیم استفاده شده است و می تواند وزن های بالا را به خوبی بر روی خود مهار نماید . این نوع متریال در برابر نور خورشید نیز به خوبی استانداردسازی شده است و از این رو برای استفاده از آن در محیط های روباز و به زیر نور خورشید نیز محدودیتی نخواهید داشت . یکی از مهمترین مزیت های این نوع متریال را می توان انعطاف پذیری بالای بدنه آن دانست که منجر به این امر می شود تا در هنگام خالی شدن از باد ، فضای بسیار کمی را اشغال کند و به راحتی بتوانید حتی آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید .

همچنین این نوع مواد اولیه بسیار سبک می باشد و وزن کلی تشک بادی نیز به خوبی کاهش پیدا کرده است و به سه کیلو گرم رسیده تا برای جا به جایی آن کار خستی پیش رو نداشته باشید . قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه نمایید زیرا نقش بسزایی در عملکرد محصول به هنگام استفاده خواهد داشت . این تشک بادی روی آب دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که از این رو به راحتی می تواند وزن افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود نگهداری و در این خصوص دغدغه خاصی نخواهید داشت . 

ابعاد این تشک بادی روی آب به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر و عرض : 99 سانتی متر ) می باشد که از این رو می توانید از آن برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید و عملکرد قابل قبولی را خواهد داشت . این تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس مناسب برای افرادی است که دنبال محصولی برای ریلکس کردن بر روی آب های آرام هستند و در این خصوص عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی روی آب با کیفیت و ارزان قیمت هستید همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت کرده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...