ترامپولین حفاظ دار جدید Giantex

کد ۹۹۰۰۰۱۱۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 305 سانتی متر
  • ارتفاع: 256 سانتی متر
15,195,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار جدید Giantex از نمونه ترامپولین یا جامپینگ های حرفه ای و بزرگ است که نسخه ارتقاء یافته سری قبل خود می باشد ، پایه های این ترامپولین نسبت به مدل های قدیمی تر خود مقاوم تر شده و نوع طراحی و ساختار محصول نیز کمی تغییر کرده است ، پایه های محصول از جنس آلومینیوم آبکاری شده با خاصیت ضد زنگ می باشد که می تواند در برابر وزن و ضربه ها مقاوم باشد . قسمت تشک یا کف این ترامپولین نیز به مانند بسیاری از ترامپولین های حرفه ای دیگر از جنس پلی پروپیلن ( poly propylene ) ساخته شده و استحکام بالایی دارد . این جنس انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و به خوبی می تواند در برابر ضربه های ناشی از فرود آمدن افراد باشد مقاومت کند ، همچنین این جنس در برابر نور و اشعه های خورشید و همچنین رطوبت و آب و هوای مختلف نیز دوام بسیار خوبی دارد . این تشک که با استفاده از فنر های متعدد به پایه های آلومینیومی متصل شده اند می توانند خاصیت کشسانی بسیار خوبی را داشته باشند . نردبان این محصول فولادی بوده و به خوبی وزن افراد را در هنگام بالا رفتن و یا پایین آمدن تحمل می کند . قسمت فنر های این محصول از یک روکش پی وی سی پوشیده شده است تا فنر ها را نیز از شرایط مختلف جوی محافظت کند . شما عزیزان می توانید این محصول بسیار دوست داشتنی و محبوب که دارای استاندارد بین المللی است از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب و ارزان تر خریداری کنید .

ترامپولین حفاظ دار جدید Giantex
ترامپولین های از سری محصولاتی بوده که برای زمان وزش در تمامی سنین مورد استفاده قرار گرفته و فرد می تواند برای موارد پزشکی نظیر کاهش وزن و تقویت سیستم عصبی و دفاعی بدن از آن استفاده کند. ابعاد بدنه این گروه از محصولات اغلب بزرگ بوده به طوری که فرد جدا از بخش هزینه فضایی مناسب با این میزان ابعاد بدنه را نداشته تا بتواند از ترامپولین در داخل منزل و یا حیاط و ویلا و باغ استفاده کند. سری جدید ترامپولین ها برای استفاده تمامی افراد در فضاهای گوناگون طراحی شده که ابعادی متغییر داشته و کاملا متنوع بوده که ترامپولین حفاظ دار جدید Giantex یکی از پرفروش ترین انواع این گروه از محصول به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی می توانید به طور کامل با ساختار این محصول در تمامی ابعاد آشنا شوید. پس اگر قصد خرید ترامپولین حرفه ای را دارید تا انتهای این بخش ما را همراه کنید.
طراحی بدنه حرفه ای ترامپولین
ترامپولین حفاظ دار جدید Giantex یک محصول گرد بوده که در بخش کف آن تعداد سه عدد پایه U شکل طراحی شده که با حفظ فاصله هایی یکسان تمامی استحکام بدنه این محصول را تامین می کنند. بخش کف این محصول برای اتصال به ستون های آن نیاز به فنر های مقاوم داشته و تمامی اطراف سطح پرش را در بر می گیرند. این محصول در اطراف خود ستون هایی داشته که محل اتصال حفاظ توری این ترامپولین به شمار رفته که این حفاظ توری موجب افزایش ایمنی شما در زمان استفاده می شود. زیرا از پرت شدن شما به فضای خارجی در زمان پرش اجتناب خواهد کرد. با در نظر گرفتن ارتفاع بدنه این محصول در بخش ابتدایی این ترامپولین یک نردبان نیز تعبیه شده تا با بالا رفتن از ان بتوانید به محوطه بازی برسید. برای ورود به بخش داخلی این ترامپولین نیز یک درب زیپ دار در بخش ابتدایی آن تعبیه شده است.
طول عمر بالای ترامپولین
تجهیزات وزشی نظیر ترامپولین که نیاز به تحمل وزن بالا داشته و همچنین همواره تحت فشار واقع شده نیاز به جنس بدنه ای باکیفیت و مقاوم داشته تا در اثر استفاده دچار اسیب نشده و فرد به راحتی بتواند از ان استفاده کرده و نگران افت کیفیت در بدنه محصول نباشد. به همین دلیل بوده که بخش اصلی بدنه سطح پرش ترامپولین حفاظ دار جدید Giantex را از مرغوب ترین نوع پلی پروپلین تولید کرده که کیفیت بالایی داشته و در اثر استفاده طولانی مدت و پرش بر روی آن دوام خود را حفظ خواهد کرد. ستون ها و پایه های این محصول نیز از نوع فلز فولاد ضدزنگ تولید شده که وزنی مناسب داشته و می تواند ساختار این محصول را به طور کامل حفظ کند. برای بخش فنر های لبه کناری این محصول و پوشش این بخش نیز از پلاستیک فشرده پی وی سی به صورت پارچه ای استفاده می شود.
ابعاد و تحمل وزن بدنه ترامپولین
همانطور که بیان شد بدنه اصلی ترامپولین حفاظ دار جدید Giantex گرد در نظر گرفته شده پس قطر آن برابر با 305 سانتی متر بوده که ارتفاع آن از بخش کف تا بالاترین سطح حفاظ های آن بالغ بر 256 سانتی متر بوده که تنها 45 سانتی متر آن مربوط به بخش کف بوده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز به بدنه محصول میانه این ترامپولین با سطح زمین تماسی نداشته باشد. وزن بدنه این محصول 15 کیلوگرم بوده که با در نظر گرفتن بدنه تاشو آن شما می توانید آن را به راحتی حمل و جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نداشته و این ترامپولین به راحتی می تواند تا میزان 136 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. با در نظر گرفتن ابعاد بدنه و همچنین توان تحمل وزن بالای این محصول شما می توانید از این ترامپولین در محیط هایی نظیر سالن های ورزشی ، مهد کودک ، پارک ها و... نیز به راحتی استفاده نمایید.
خرید ترامپولین
برای خرید ترامپولین حفاظ دار جدید Giantexتنها کافی بوده به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت اینتکس تهران از سراسر کشور به صورت اینترنتی ثبت سفارش کرده تا محصول مورد نظر خود را کاملا فابریک و با ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

نوع
خانگی
طول
305 سانتی متر
عرض
305 سانتی متر
ارتفاع
256 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب تمامی سنین
همراه با حفاظ توری
نردبان فولادی
مقاوم در برابر ساییدگی
دارای ضربه گیر برای پایه ها
فریم فولاد آبکاری شده ضد زنگ
حفاظ پلی پروپیلن
دارای استاندارد بین المللی
یک سال گارانتی - پنج سال خدمات
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...